luni, 21 februarie 2011

446760 de ore şi 40 de minute

Atât am împlinit.
Şi am şi primit un cadou pe Facebook, de la Dorina Ionescu, pe care l-am pus pe blog, aşa cum i-am promis. 
Şi urări de la George Şerban, căruia îi mulţumesc încă o dată.
Acum mă mai uit niţel, a cinşpea oară, la veveriţe şi mă duc la culcare.

Noapte bună, tuturor!

22 de comentarii:

  1. La multi ani si sa fii iubita!

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi ani si aici tu "ciufuta" ce esti )))
    hai sa ne vedem cu bine si sanatosi

    RăspundețiȘtergere
  3. @Io
    Mulţumesc, hai hui!

    @Cody
    Cum zici tu, Cody! Ştii că nu prea mă omor după facebook şi trec rar pe-acolo. Numai că aseară "echipa FB" m-a umplut de mesaje şi m-a momit să mă întorc. Oricum, nu mi-a părut rău. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulţi ani!
    Chiar dacă ai împlinit deja 446767 de ore şi 37 de minute!
    Să fii sănătoasă şi ce-a zis Io!

    RăspundețiȘtergere
  5. La mulţi ani!
    Pentru rigurozitatea calculului, bănuiesc că ai împlinit undeva în jur de 447103 ore. Dar ce mai contează câteva ceasuri acolo?

    RăspundețiȘtergere
  6. La mulţi ani, năşică!
    ElZap, serios şi riguros cum e, mi-a luat-o înainte, punând la socoteală şi anii bisecţi (era să zic bipezi!:) Dar şi el a pus o zi în plus!
    De ziua ta, la "baghi", te aşteaptă o surpriză!
    Să fii sănătoasă, la fel de "bătăioasă" şi... toate urările bune ale celorlalţi prieteni ai tăi, luate la un loc!
    La mulţi ani şi miaupupici de la Baghi!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. La mulţi ani, Renata, eu abia acum am văzut că e ziua ta. Sănătate, bucurii, succes la scris!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani ! Cu drag, din inima si cu rugaciuni de iertare c-am fost intarziata! N-am prea zabovit pe net in perioada asta, n-am aflat la timp.

    Deformare internautica, era sa cred ca ti se aniverseaza (doar) blogul.

    Sa fie mai frumos si mai calduros in partile esentiale!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ifim,
    mulţumesc de urări şi ce-a zis Io, să fie valabil şi pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  10. ElZap,
    mi se pare mie sau mă îmbătrâneşti niţel, de dragul rigurozităţii matematice?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Baghi,
    dau fuga la tine, să-mi recepţionez surpriza.

    RăspundețiȘtergere
  12. Lucia, îţi mulţumesc! Pentru ceva de dincolo de urări.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mădălina,
    am reţinut urarea - "să fie mai frumos şi mai călduros în părţile esenţiale".
    Dacă mi se îndeplineşte asta, nu mai vreau nimic!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa ne traiesti intru multi ani, Principessa!
    N-am stat sa calculez cati ani ai implinit pentru stiu ca nu are nici o relevanta.

    RăspundețiȘtergere
  15. Să ne trăieşti şi tu, Zâzanie! Împăratului, rudelor şi familiei tale şi, din partea opoziţiei - să-mi trăieşti mie şi prietenilor noştri vechi, buni şi de neînlocuit ai "cafenelei albastre".
    51, că veni vorba.

    RăspundețiȘtergere
  16. Zuzu, voiam să zic prietenilor şi familiei tale, dar cred că m-a doborât emoţia.

    RăspundețiȘtergere
  17. Renatoo ai zis 51!!! de ce FB-ul te-a facut mai batrana cu un an?

    RăspundețiȘtergere
  18. @Augustin
    Ce să mă fac eu, cu tine, Augustine?
    Blogspot îmi refuză accesul.
    Dar dacă treci pe-aici, ai la "mulţumescu-ţi!", de nu le poţi duce...

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu ştiu, Cody! M-am născut în '60. Vezi tu câţi ani am. Poate m-am sclerozat, dracului, şi mă dau mai trufanda decât sunt!

    RăspundețiȘtergere
  20. ori ai gresit datele cand ti-ai facut cont. dar zilele trecute cand am dat sa vad la cine mai e ziua in urmatoarea saptamana. la tine asta scria, ca implinesti 52 de ani )))

    RăspundețiȘtergere
  21. Renata, nu inteleg: nu poti sa citesti sau nu poti sa postezi? Totusi tu ai postat de multe ori pe blogul meu ...

    RăspundețiȘtergere
  22. Scuze pentru intarziere
    LA MULTI ANI!!!!!!
    SANATATE SI IMPLINIREA TUTUROR DORINTELOR!

    RăspundețiȘtergere