luni, 9 mai 2011

Două ştiri şi-o întrebare

Ştirea unu: Oana Zăvoranu a pozat cu un crucifix (considerabil, ca mărime) între sânii goi, pentru revista Playboy. Precizarea „între sânii goi” e valabilă doar pentru posesorii de acnee juvenilă care nu deosebesc nuditatea de marile realizări ale industriei chimice.

Ştirea doi:  La sfinţirea unei biserici din capitală s-a lăsat cu călcare în picioare şi vandalizarea unor elemente de iluminat public,  pentru că era unica ocazie în care femeile, aşa păcătoase cum sunt, prin definiţie,  aveau dreptul să intre în Altar.

Întrebare: Care dintre ştirile astea două este mai îngrozitoare?   

8 comentarii:

  1. A DOUA!

    Oana Zavoranu nu e chiar rea... Daca nu se poate sa fie altceva (si) intre sanii ei, e bine si cu crucifixul ala... :D Personal as fi preferat ceva mai onest decat abureala aia de Playboy ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vlad, ciudat! Babele care s-au călcat în picioare şi-au muşcat din două lampadare de stradă ca să viziteze altarul, adică să facă şi ele, o dată în viaţă, ceva interzis, ar zice că faza cu Oana e oripilantă.
    Dacă prostul gust desăvârţit e un păcat major, atunci Zăvoranca e pe primul loc.
    Întrebare, că văd că te pricepi :)))))
    Poza cu Zăvoranca întinsă pe pate, acoperită cu giulgiu alb, cu crucea pe piept, e pentru heterosexuali normali sau pentru necrofili?
    Aici devin eu foarte şovăielnică în opinii...

    RăspundețiȘtergere
  3. :D :D :D :D
    Prima stire este mai ingrozitoare ... cu babele care se calca in picioare la coada la biserica m-am obisnut

    RăspundețiȘtergere
  4. Theo, Theo...
    Să te ferească Ăl de Sus de extazul babelor în direct, nu la tv. Şi nu la biserică, ci oriunde.

    RăspundețiȘtergere
  5. Exista un extaz aparte, provocat de babele insorite in Băbească. Dar nu, nu e cazul. Aici e doar loc de plinset si scrisnirea dintilor, caci nu se afla iad mai adanc decat cel al habotniciei altoit pe nesiguranta si isterie. Atunci se-alege praful de tot.
    Pe I.Z. n-o iau in discutie, e doar un subprodus media. Demna de remarcat - in sensul hilar - e doar stangacia de prost-gust prin care alaturarea reliefului sexual crucifixului incearca sa socheze in subliminal si sa fixeze atentia/obsesia privitorului. Merge - la puberi, la ascultatorii lui Guta Salam si la abonatii tribunelor oficiale.

    RăspundețiȘtergere
  6. rectific [erata]: pe O.Z. - acestea erau initialele... e atat de importanta incat nici numele nu i l-am retinut corect.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Dan
    Nici n-am observat că i-ai greşit prenumele! :)
    Uite, exact acuşica, fiindcă ai subliniat alăturarea "reliefului sexual" ( ce construcţie academică, pentru o pereche de implanturi!) crucifixului, realizez şi eu - nu prostul gust, ci instinctul de bun pieţar al celui care a conceput imaginea. Poza asta bagă frison şi-n voyeurişti, şi-n pudibonzii habotnici, la pachet.
    Citeam în tinereţe că, B. Bardot, atunci când se uita languros ori extatic în ochii partenerului de sărut filmat, cerea să se pună un crucifix cu Christos pe perete, că numai această imagine îi stimula privirea necesară momentului ce urma a se filma. Cred că era un interviu din revista Cinema, anii 70.
    Observ că nu s-a schimbat mare lucru în politica de vânzări la produse de acest gen.

    RăspundețiȘtergere
  8. Poza cu Zăvoranca întinsă pe pate, acoperită cu giulgiu alb, cu crucea pe piept, e pentru heterosexuali normali sau pentru necrofili?

    R: Daca n-are eticheta de degetu' mare... sau s-o bata o baba de muste cu ziaru' :D , eu zic ca e pentru heterosexuali gen Clismaneanu, asa... :(

    RăspundețiȘtergere