marți, 18 octombrie 2011

A treia zi de huiduială

Până unde s-a ajuns...

Asta l-a băgat pe Huidu în belea:














…şi asta l-a ajutat să scape cu viaţă:














Cristina Ţopescu a bătut toate recordurile de prostie pe micul ecran, întrebând o rudă a victimelor:  “Ce-i reproşează, totuşi, lui Huidu?”

Un neposesor de permis de conducere, în calitate de martor ocular, se pronunţă asupra vitezei de deplasare a Loganului care  venea din faţă, pe celălalt sens de mers.

Un poliţist îi explică lui Adrian Ursu, în platou, ce înseamnă a corobora, părându-i-se că jurnalistul nu cunoaşte termenul, şi zice că, “adică a pune lucrurile cap la cap”.

Mesajul de păreri de rău transmis de Huidu a căpătat o voce din off, care citeşte cu multă simţire, ba chiar cu talent actoricesc, susţinută de un fond muzical sumbru, care aminteşte de “Dosarele X”.

Oare ce ni se pregăteşte, pentru zilele următoare?


UPDATE:

Ziarul sub-urban RING, ăla care se dă gratuit la metrou, continuă cercetarea şi prefigurează deznodământul:
În acest accident nu s-a stabilit cert din vina cui (n.r. – s-a produs) […] Întrebată concret dacă ”morţii ar putea fi vinovaţi”, şefa procurorilor braşoveni declară: ”Nu se poate spune! Este extrem de prematur pentru a spune în ce condiţii s-a întâmplat accidentul”.

22 de comentarii:

  1. O cronică a cârcotelilor..sau fiecare om, cu emisiunea lui .

    RăspundețiȘtergere
  2. Renato, cu schema nr. aintz, m-ai pierdut di tat! Si doar stii ca nu le am pe-astea ...
    Totusi, ca sa vezi ca am bunavointa sa inteleg, sa-mi esplici pa desen care e Mircea Badea! Ma rog, chiar stilizat!
    (Acu am aflat si eu ca asta le cam are cu blestemurile!!)
    Cit priveste Cristinica, are si tat'su vina lui: pai daca o lasa singura pa la emisiuni?!
    Cum o dai, asa duhneste un damf de aburire, de scalda, de alea alea, ca deja ma gindesc de unde or stringe bani, aia de-au stat in calea REALIZATORULUI TV, sa-i repare mertzanul si sa repereze multiplele fracturi ale bonetei

    RăspundețiȘtergere
  3. Un cor al râgâielilor. După ce se atinge scopul, putem apela la Topârceanu.

    „S-a dus,
    Adio!
    Poate-acuma deja comite alte crime,
    Pe când în urma lui se scoală din praf
    Infirmele victime, —
    O hecatombă de cadavre
    Pe-altarul nobilului Sport...”

    Sunt atâția care așteaptă să-și încerce norocul. Ce i-ar mai reține, când totul e un circ.

    RăspundețiȘtergere
  4. Într-adevăr, ştirile şi comentariile generate de acest eveniment sînt greu de ierarhizat într-un top al prostiei, densă şi care a debordat în valuri. Martori, poliţişti, reporteriţe, ştiriste, oameni de bine, avocate sau psiholoage s-au întrecut în a da pe gură enormităţi grave, aidoma accidentului în sine.
    Nu ştiu ce relevanţă mai are cauza care l-a făcut pe şoferul amator Huidu să ruleze pe contrasens, provocând un carnagiu rutier. Poate în a-i acorda, eventual, circumstanţe atenuante? Dar e Huidu mai puţin blamabil dacă s-a speriat de o mâţă care i-a tăiat calea sau a evadat din coloana sperând, pur şi simplu, să obţină un timp mai bun de parcurs?
    Cineva se întreba, îngrijorat, dacă starul tv îşi va mai continua show-ul. Adică, dacă omul va mai avea resursele mentale să se scălâmbăie, în fiecare miercuri seara, cu boneta aia cu coarne de drac pe ea, etalându-şi, în hohote de râs, măselele... (pentru că, nu-i aşa, Huidu e un realizator de succes, iar fanii îl iubeşte).

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, asta e o stire. Sare peste toate hartoapele, ameteste pe toata lumea, iar Huidu sufera. As vrea sa-l cred, dar nu pot. Nici el si nici corul aparatorilor sai nu dau nici cea mai vaga impresie de sinceritate. Mie. Nu vreau sa ii amestec pe altii in parerile mele.

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamna Renata ... la intrebarea lu' matale : "Oare ce ni se pregăteşte, pentru zilele următoare? " ... tare este de mirare ca nu spune nimenea raspunsul : " doi ani cu suspendare" ...

    RăspundețiȘtergere
  7. Gina, dintre toţi gurnaliştii, vorba CTP-ului, ăla care s-a ţinut genial, cum îi place şi lui să-şi zică, a fost Ciutacu.
    Zice Ciutacu:
    "urmaşii morţilor ar cam trebui să platească şi reparaţia ML-ului şi să pună mână de la mână să-i dea daune vedetei care circula şerpuit şi încet pe sensul opus cu o maşină neperformantă nemţească."
    Măcar nu-l părăseşte umorul în vremuri de restrişte şi jale TV.
    Şi, cam asta ar trebui să urmeze, într-o logică, mie, străină.

    RăspundețiȘtergere
  8. Rădescule! Schema ainţ e o astrogramă. Adică Puşcăria Conjuncturală în care mi te plasează astrele, funcţie de data, ora EXACTĂ şi locul naşterii. Nu vreau să fac prea mult mişto de subiectul ăsta...
    Totuşi, fiindcă ne cunoaştem, uite, îţi fac hatârul şi-ţi spun: Mircea Badea e în căsuţa aia unde parcă ar fi un 69 culcat. E semnul "peştilor". Îl ştiu bine, fiindcă e şi-al meu.

    RăspundețiȘtergere
  9. ElZap, Topârceanu e prea discret şi prea blând.
    Încet, circul de care vorbeşti se preface în corridă.
    Într-o bună zi va fi un top "care-ai omorât mai mulţi".

    RăspundețiȘtergere
  10. Oliver, ai deschis cutia neagră!
    Ziua aceea de duminică va rămâne etalon în strădania făcătorilor de program tv să pară proşti. Ziua în care antena3 a bătut otvul la imbecilitate.
    La una dintre emisiuni m-a cuprins mila pentru realizatoare: probabil că se lovise numai de refuzuri şi a adunat în platou pe Nelu Ploieşteanu, lăutarul, şi pe Oana Roman. Care zicea că să fim mai buni, mai cu credinţă în Dumnezeu, să se mai ducă şi Huidu pe la biserici...
    A fost atât de trist, încât mi s-a făcut ruşine de ruşinea lor.
    Apoi m-am obişnuit. Am intrat în plin festival al absurdului. Miliţieni, psihologi, astrologi şi alţi oameni de bine au stabilit, treptat, că Huidu a fost un fel de unealtă a hazardului, că dacă nu-i omora el, îi omora altul, la un calup de ştiri o fătuţă zicea "cei doi bătrâni, un bărbat de 65 de ani şi o femeie de 54"... vorbind despre morţi.
    Acum sunt pe felie! Aştept o manifestaţie de protest cu participanţi purtând căciuliţe cu coarne, în semn de solidaritate.
    Nu mă mai miră nimic!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mihai, asta e şi neliniştea mea: că nu empatizez cu Huidu. Nu cred că e distrus de ce-a făcut. Cred că e concentrat asupra aranjamentelor. Cui, cât să dea. Cu cine mai trebuie vorbit. Ce martor mai găsim, să sune la ce televiziune.
    Probabil că singurul lui mare ghinion, poate de netrecut, e că victimele nu-s nişte fomişti care pot fi ameţiţi cu 5000 de euro bucata.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ghiţă, am început să cred şi eu că asta e urmarea...

    p.s. nu-mi mai zice doamnă Renata, că nu-s doamnă aici, sunt cheferistă! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Duamna Renato bre!
    Uite-ma cum tre sa merg la dezintoxicare din cauza lu matale! Ca mi-ai zis ca am bloaga intr-o ureche, de n-apare postarili mele afisate la vecini, si ca sa-i descint in bobi.
    De unde! Tomnai descoperii, pe blogul doamnei Zoe Petre, cu litere de-o schioapa, si colorate, titlul ultimei (ei, ultimei, ma alint si io) mele postari. Vasilica se poa!
    Acu nu insemneaza c-am devenit mai putin curios care-i cauza motivului ...
    pese: scuze de offtopic

    RăspundețiȘtergere
  14. Bre, Augustine! Io mi-s mai de la ţară, remarc!... La mine, tot în coada la blogroll apari. Da' merg să văz ce lucru trăznit ai mai scris.

    RăspundețiȘtergere
  15. Si apropo de update-ul lu matale: vezi bine ca e prea matur sa ne pronuntam, deocamdata.
    Pronosticul meu e ca ne vom putea pronunta cam peste un an de zile. Cu suspendare, evident!

    RăspundețiȘtergere
  16. s-a hotarat deja: vinovat e spitalul din viena.
    n-a urmat procedurile prin care autoritatile romane i-ar fi putut interzice lu' huidu sa conduca...
    liv

    RăspundețiȘtergere
  17. ren, am o mica obiectie: acel 69 "culcat" este semnul racului (adicatelea "zodia cancerului" - vorba lui Sadoveanu :)). semnul tau (ca si-al fie-mi de altfel), este "H-ul" acela indoit care e in casa a opta, adica pe la "ora 2" daca privim chartul ca pe un ceas.
    in rest sunt de acord :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Augustine, Augustine... câtă dreptate ai!
    Verdictul o să se dea peste un an, la "Surprize, surprize". Aşa cred.
    Mai ţii minte accidentul ciudat în care Tinu şi-a pierdut viaţa? Cică "Volvo" s-a băşicat atunci, pe bună dreptate, că nu te răstorni cu un Volvo şi mori, chiar aşa cum s-a întocmit scenariul pentru D. Tinu...

    N-ar trebui, şi fabrica de Logane să ia atitudine? Fiindcă, mai devreme sau mai târziu, se va dovedi că, dacă umbli în Logan, indiferent că te afli în interes de serviciu şi pe sensul tău de mers, e bine să-ţi fi luat "rămas bun pentru vecie" de la familia ta, înainte de-a purcede la drum.
    Pe şocatul de Huidu l-a târât ieri fra-su cu 200 la oră, până la Braşov, la tribunal.
    Îzdai seama, ce-o fi fost în sufletu' lui, săracu? Va'zică el, la niţel peste sută, a rezolvat 3 inşi, iar frate-su, la 200km la oră, n-a reuşit nimic de breichingniuz.

    RăspundețiȘtergere
  19. liv, mă-ntreb... şi dacă spitalul din Viena nu i-a specificat, în mod expres, că n-are voie să şofeze?! Poate acolo, la austrieci, lumea e mai închistată: crede că dacă ai o problemă neurologică majoră, e clar că nu te urci la volan.

    RăspundețiȘtergere
  20. UNDERDOGULE!
    Sunt aşa de bucuroasă că te revăd!...
    Prin urmare, fiică-ta e de-a noastră? Peştioaică?
    Să-ţi trăiască, să te bucuri de ea şi să nu uiţi că ai un membru al familiei complicat şi delicat, care sclipeşte dacă-i acorzi credit şi cade, învins, dacă-l cerţi, fie şi numai cu o privire!
    Îmbrăţişări, u/d-ule!

    RăspundețiȘtergere
  21. da, eu eram... same here, desi, chiar daca n-am scris, eu unul am mai trecut pe-aici.
    in privinta "pestilor", cam ai dreptate; am avut ocazia sa constat la prima mina cum s-ar zice.

    RăspundețiȘtergere
  22. Tema e veche. Cred ca de cand a aparut automobilul. Mortul e de vina!

    RăspundețiȘtergere