vineri, 2 martie 2012

Gara ar putea fi remaniată

Bine. Mi-am şters bannerul cu „jos băsescu!” Am observat că şi alţii au făcut-o. Fiindcă ni s-a impus. Discret, dar persuasiv.
Oriunde mă fâţâiam pe blogul meu, apărea o ferestruică în care mi se cerea o adresă şi o parolă. Cred că alea cu care am semnat petiţia „jos băsescu!” Am completat ferestruica. N-a avut niciun efect. Apărea în continuare. Enervantă. Dacă voiam să scriu un text, dacă voiam să răspund unui comentariu, dacă deschideam o postare veche, dacă-l scărpinam pe spinare pe şoricel, să ajung în josul paginii –  apărea.
N-aveam eu opţiuni de bricolat pe blog, cât avea ea chef să apară.  N-am încercat cu scobitul în nas, să vedem dacă nu cumva ar fi apărut şi atunci. Nu-mi producea mari daune, doar că trebuia să-o închid într-una. Era exasperant.
În cele din urmă am renunţat la „jos băsescu!”.  Fenomenul ferestruicii a dispărut.
Deci, dacă nu mai... „Jos Băsescu!”, nu te mai hărţuie ferestruica.
Probabil că în curând voi renunţa să mai scriu ce cred eu despre băsescu şi-ai lui, chiar dacă o făceam sporadic, doar când ceva mă enerva peste măsură.
Poate o să transform „gara pentru noi” în „noptiera cu medicamente”. Sau în „jurnalul buimăcirii mele”

O să scriu aşa:

2 Martie... A doua zi de mărţişor. Taximetristul mi-a dat un trifoi cu patru foi. I-am lăsat un leu în plus, cât costase trifoiaşul.  Producătorii de mărţişoare au înţeles deja că nu le mai poartă nimeni. Le  lipesc direct pe cartonaş. E doar un gest.

3 Martie... A treia zi de mărţişor. Ieri a venit inspecţia sanitară în control şi-a găsit în frigiderul farmaceutic un carton de prăjituri pe care-l primiserăm cadou de la domnul Stănescu. Eram vinovate! Nu ai voie să  pui, în frigiderul cu vaccinuri, savarine cu frişcă naturală. Vaccinurile ar putea să poftească la savarine. N-ai de unde să ştii cum le lasă lor gura apă. Dacă le lasă exact ca şi nouă, vaccinabililor, e posibil să se dilueze în propria fiolă.  Devin peste noapte nişte vaccinuri slabe, care nu te ajută cu nimic. O eventuală investigaţie ştiinţifică îl indică vinovat pe producător, în mod greşit, fiindcă frişca savarinelor lui Stănescu era de vină!

4 Martie... Acum doo zile, cu ocazia unui buchet de flori absolut magnific pe care trebuia să-l livrez personal unei persoane din personalul casei de asigurări de sănătate, am aflat, printre salamalekuri, că e Curtea de Conturi pe ei,  cât capra.

5 Martie... Ieri s-au împlinit 35 de ani de la cutremurul din ’77. Şi de la moartea lui Toma Caragiu. Care, zice ziarul RING, citându-l pe Ion Lucian, avea o întâlnire cu securistul teatrului, care urma să se însoare, iar Caragiu l-ar fi năşit. Tinerelul securist a murit odată cu Maestrul. Venise punctual la întâlnire, în seara de 4 martie, la domiciliul Actorului. Logodnica lui a rămas în viaţă, fiindcă-l aştepta afară. Niciodată n-am ştiut că, alături de Caragiu şi Bocăneţ, a murit, nevinovat, şi tânărul securist al teatrului, în vizită privată la Caragiu... Acum nu ştiu dacă lui Ion Lucian i-a scăpat aminitrea sau a vrut să-i scape. Marii actori au şi mari orgolii.

6 Martie... Nu zicea ANM-ul că ninge iară?! Să dau citatul din poet: „Noaptea ninge, ziua ninge, dimineaţa nige iară”... Pun o poză cu ninsoare corectă, idilică. N-o să ningă şi în martie, ca-n ’54!...

7 Martie... Ne aflăm cu o zi înaintea  Zilei Femeii.  Patronii nu dau liber femeilor. Statul dă.  Statul produce discriminare.  Patronii sunt misogini.

8 Martie... Azi e Ziua Femeii. Să pun pisici pe blog. Flori. Inimioare. NU, inimioare nu, că interferez cu ziua sfântului velăntain. Ăsta e Sfântul Prostirii Generale, care bate Optul Martie de-l ascultă cu urechea.
Nu cumva e manipulare crasă oferirea de buchet pe opt martie, când deja l-am oferit de velăntains?
Adică, la trei săptămâni de la buchet de flori, tot bărbaţii trebuie să facă frumos şi buchet.
Asta nu înseamnă că a venit Feminismul la putere? NU! Cel mult Udrea la Cotroceni să alimeteze...

Nu pot să ţin „gara” pe şine astfel!
Pe bune, nu pot!
O s-o ţin cum îmi vine, dar n-o să mai pun lozinci cu „Jos BĂSESCU!”
Fiindcă se subînţelege...   
  

9 comentarii:

  1. Rene, draga mea, încetează cu ideile astea copiate din democraţia băsesciană ! Atîta vreme cît nu ai un prieten, cunoştinţă, vecin, etc. fost membru, remanierea este inutilă !
    Despre ceea ce subînţelegem, se înţelege că am subînţeles ! :))
    Eu n-am pus banner, dar " JOS BĂSESCU" rămîne valabil, se subînţelege !!! :))
    Oricum, scîrba nu-mi trece decît atunci.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, Matilduş, n-o să modific gara de dragul liniştii, stabilităţii şi a consensului!...
    Mă jucam şi eu aşa, de-a jurnalul naiv. În care pu apă la flori şi perii pisica şi numeri firele din perie şi faci raportarea prcentuală, dacă firele căzute e egale cu firele crscute, dacă să traversezi pe "zebră" cu capul în pământ, încrezător că "zebra" te apără sau totuşi să te asiguri, cu o privire laterală, pnă în axul drumului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dacă ai de gând să faci oarece schimbări, modificări, renovări sau alte lucrări, pot să-ți dau o mână de ajutor. La multe nu mă pricep, da mătura, mopul sau lopata știu să le folosesc. Și pentru că urăsc gunoaiele, simt o plăcere deosebită când dau cu mătura. Mai ales când e vorba de gunoaie cum sunt cele de care ai amintit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, vorbeam şi eu aşa... la nivel declarativ.
      Deocamdată nu fac schimbări. Doar mă ameninţ singură!

      Ștergere
  4. nu stiu de ce ai patit ce ai patit, dar poti fi si tu mai persuasiva, io n-am probleme cu banner-ul No day everyday care te conduce frumusel la blogul NO Basescu day ))). deci se poate )) ai nostrii au fost totdeauna mai destepti ca ai lor, prafrazand o fraza celebra a unui nu mai putin celebru blogger si om politic

    RăspundețiȘtergere
  5. Dom-le, banneru' ăsta a fost cu cântec. L-am scos şi io. de două zile nu ştiam de unde păcatele apare fereastra aia cu logare în http/uslonline.ro. Am şters cookie-uri dijaba, am pus-o şi pe Theodora să le şteargă, tot dijaba. P-ormă am aflat cauza de la tine, banneru' respectiv, la care nu mă dusese capu' meu propriu.
    Te felicit pentru perspicacitate şi rămâi dator!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cârco, io am operat cu satâru', că nu mă pricep la calculator. Formaţia mea tehnică e de secolul 19. Ce făcea un doctor pe vremea aia, dacă vedea o rană urâtă la picior? Îl amputa.

      Ștergere
  6. @ Renata,
    Păi la simptomu' ăsta rezecţia e singurul tratament. Io ziceam că am avut treutăţi cu diagnosticu', pe care l-ai pus cu promptitudine! Că vorba aia, odată pus diagnosticu', bala e pe jumătate vindecată! :))

    RăspundețiȘtergere