sâmbătă, 16 aprilie 2011

Eu nu mă duc la referendum!

Că nu ştiu ce să răspund.
La prima întrebare, dacă sunt de acord ca Bucureştiul să fie condus de primarul general, alături de Consiliul General, dacă zic DA şi iese vreo propunere de-a lui Udrea, o să-mi pară rău. Dacă zic NU şi iese tot Oprescu, o să-mi pară rău. Deci, la prima întrebare, indiferent ce-aş răspunde, o să-mi pară rău.
 La întrebarea a doua nu ştiu ce să îndrăznesc să-mi doresc. Dacă zic NU, o să avem o capitală cu un singur sector şi şase administraţii.  Asta mă obligă să răspund NU şi la ultima întrebare: cum să fiu de acord cu reducerea cheltuielilor, dacă vreau şase administraţii?
Întrebarea 6, dacă vreau 6 sectoare şi 7 administraţii,  devine o capcană pentru întrebarea 2. Şase-şapte… ce mai contează?
Răspunsul la întrebarea numărul 3, “Sunteţi mulţumiţi de modul în care s-a dezvoltat capitala ?” ,  e tot o întrebare: “Cum s-a dezvoltat?”
La întrebarea 4, dacă vreau o arhitectură unitară, răspunsul e simplu: “Prea târziu!” Vin cu argumente. Poză, lipici. Îmi anulează buletinul de vot.

La a cincea, indiferent ce răspund eu, toţi vor răspunde NU, ca să nu pară împuţiţi.

Aşa că nu mă duc!
Voi vă duceţi?

7 comentarii:

  1. Despre ce referendum vorbeşti soro, ăla cu maximum 300 de parlamentari sau despre cel al declarării nonexistenţei Flotei Române?

    RăspundețiȘtergere
  2. Care referendum ???
    A, vrei să zici sondajul de opinie al blondei...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ma duc doar la PROTESTE!

    Si m-as duce la REVOLUTIE!

    Singurul referendum la care vreau sa ma duc e asta: "Vrei sa-i vezi morti pe toti de teapa lu' Base, oriunde s-ar afla?" Raspunde de acum: DA!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ah, Luni de la 14 avem iar PROTEST in Parcul Izvor! Si MARTI de la 10 (probabil). Ne vedem acolo - daca veniti si nu crap eu intre timp.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum, nu-i zice Referendum?!
    A1 E clar că nu mă duc. Nici măcar nu ştiu cum îi zice!...

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai prin definitie referendumul poate contine o singura intrebare... Dar ma intreb cum o sa se stie daca a trecut sau nu acest "referendum" ?

    RăspundețiȘtergere
  7. @Anonim
    Ăsta-i şpilul: n-o să se ştie. Dar o să treacă. Rezultatul numărătorii voturilor va fi "Bucureştenii vor un primar pedelist. Dacă nu poate Prigoană, că e ocupat cu gunoiul, măcar Udrea..."

    RăspundețiȘtergere