duminică, 24 aprilie 2011

Iar poveşti cu zâne...

Aseară am stat la poveşti cu Zâna . Telefonic. Era epuizată de emoţii. Primise vizite, coşuri cu alimente, bani. Mă întreba dacă nu vreau eu mezelurile. Că ea nu mănâncă decât pui, cel mult.
I-am zis că nu. A zis că face şi ea un pachet, să-l ducă unei familii de oameni foarte în vârstă, că dar din dar…  N-am întrebat-o cât de în vârstă, faţă de ea.
Mi-a povestit cum s-a prezentat  la spovedit şi împărtăşit, cu linguriţa de-acasă. Era foarte fericită că popa acceptase s-o împărtăşească folosind linguriţa ei, şi nu pe-a lui, care era de uz general, pentru toţi enoriaşii, mai ales că la etapa anterioară, aceea a spovedirii, el se dovedise “superficial şi nerăbdător” şi n-o prea lăsase să vorbească şi se contraseră niţel.
Mi-a mai zis că a primit un radio nou-nouţ, poate chiar un casetofon cu CD-uri.
Am întrebat-o ce marcă e.
 “Carrefour”, zice.
Ăla e magazinu’, zic, da’ ce scrie pe aparat? Cică nu ştie, că nu l-a desfăcut. Că de ce să-l desfacă, dacă deocamdată televizorul e încă bun, slavă Domnului!
Pe urmă am trecut direct la urări.
Mi-a urat să mănânc de cel puţin două ori pe săptămână spanac, că are fier. Dacă n-am răbdare să-mi fac spanac, îmi face ea şi mi-l aduce marţi, la farmacie. Între timp a sunat soneria şi s-a scuzat că trebuie să închidă. Am mai apucat să strig “Nu spanac, mai bine amandine, ca data trecută!...”
Nu ştiu dacă m-a auzit.
Aşa că marţi  e posibil să luăm un prânz farmaceutic marinăresc.

8 comentarii:

  1. Zâne şi ... Zânzănii...
    Este tot ce găsesc aici... De parcă, am fi între doo trinuri, care nu se pot întâlni, chiar dacă stau alături!
    Dana, Baghi, Alex, Ana şi ifim, te iubim!

    RăspundețiȘtergere
  2. Filantroapă, madam Zâna, cel puţin la modul declarativ!

    Iar de-o fi să te alegi marţi cu un prânz marinăresc - a la Popeye, nu a la Asimetric - măcar ştii că nu vei da banii pe Colebil şi Triferment.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da' de unde ştii tălică, motănică, de "trin"? :) Ai ceva sânge de cotoşman-oltean?
    Şi eu vă iubesc, pe toţi cinci!
    Ia d-acilea un "Păstrăvior".
    http://www.youtube.com/watch?v=NF9DrUXowBo

    RăspundețiȘtergere
  4. Florin,
    Eu tot mai sper că a auzit şi ne-aduce prăjituri!

    Ţie, o zi de pomină şi-un prânz bine-căzător la stomac, oricât de îmbelşugat ar fi! (Dacă eram reporter tv, ziceam "un prânz PE CINSTE" :)))

    O zbughesc şi eu la masă.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sanatate si de la mine, doamnei Zana,

    Si Zazaniei daca-si arata boticu rautacios pe aici.
    Ca nu-mi pasa nici de nepasarea ei nici de mania ei declarata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Urar'le de sanatate de Sfintele Pasti nu-s de lepadat, ori de unde-ar veni.
    Iar iertaciunile-s si mai si, ca d-aia am zis ca nu-mi pasa.
    Adica nu pun la suflet, cel putin ce Pasti.
    Altii le-or pune, io nu.
    Asa ma stiu.
    Oare de ce-o fi asa de greu pentru unii?


    Si de ce "amin"?

    RăspundețiȘtergere
  7. Neveule, "amin" e un fel de ok. De "aşa-i!" De "precum zici".

    RăspundețiȘtergere