joi, 14 aprilie 2011

"Gândul" a luat-o la valee...

A ieşit din scorţoşenia hârtiei tipărite şi se dă pe net de câteva zile. Cu brio, mi-am zis, după ce am văzut titlul primului articol de astă seară : FENOMENUL ROBOTZI .
(Iubesc serialul ăsta!  Mi-am făcut cont pe ei şi primesc fiecare episod nou pe mail.  Râd din orice poziţie. Vi-l recomand călduros.)
Normal că am dat fuga să citesc ce zice "Gândul" de MO şi F.O.C.A.  Zice frumos. A pus şi-un VIDEO. Fără să verifice linkul. Care nu mai e disponibil fiindcă e piratat.
Iată-l! E frumos. E despre prietenie.


UPDATE
Gândiriştii au reparat greşeala peste noapte. Acum puteţi viziona episoadele şi acolo.

8 comentarii:

  1. Acum şi aici aflu despre acest fenomen.
    Şi lui Baghi îi plac FOCA şi MO!:)
    2 X LIKE!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ifim, mă bucur! Au un umor foarte condensat.
    Te poţi identifica pe site-ul lor şi-ţi trimit pe mail fiecare nou episod. Îţi recomand filmul "Pufoşenia". Sigur, finalul e abrupt şi trist, dar personajul pufos o să-i placă lui Baghi, poate mai mult decât ar fi indicat. :)
    Mă bucur că măcar unuia dintre prietenii gării i-am indicat o sursă de râs sănătos. Avem nevoie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca tot e vorba de bucurie...
    Cica:


    - De ce stă un grup de poliţişti în faţa unei şcoli ajutătoare?
    - Ori e şedinţa cu părinţii, ori întalnirea de zece ani.

    RăspundețiȘtergere
  4. Baghi, altul pentru tine, intre doo trenuri;)

    Un nazist alerga un polonez.
    Il prinde ii pune arma la tampla si il ameninta ca-l impusca.
    La un moment dat se deschide cerul si se aude o Voce:
    - Nu-l omori pe acest om, el va deveni Papa.

    La care nazistul:
    - Si eu?
    - Si tu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Neveule,
    bancul al doilea e bancul meu preferat. Măcar că, între două trenuri, l-ai cam trunchiat. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Baghi,
    cel mai bun banc pentru tine e bancul de peşti! :))))

    RăspundețiȘtergere