sâmbătă, 23 aprilie 2011

Fără urări de "fie ca..."

Aţi terminat treaba?
Lucesc geamurile? Aţi bătut covoarele? Le-aţi frecat apoi cu varză crudă sau cu  Carpetin parfumat?
V-a crescut frumos cozonacul sau l-aţi înfiat de la cofetărie? Pe ouă, le-aţi vopsit bio, cu foaie de ceapă roşie sau le-aţi scăldat, inconştienţi, în chimcală grecească/turcească?
Mâncaţi miel? Friptură la tavă sau stufat? Miel ştanţat mov de stat, vaccinat, nestresat sau d-ăla ilegal tăiat de vreun cioban analfabet cu  iPad ca tot românul?
V-aţi luat Colebil, s-aveţi în casă? Voi cum procedaţi: Colebil după şi Triferment în timpul sau Amaretto şi No-spa direct?

Ei, dacă v-aţi terminat treaba şi lucesc geamurile de zici că vi le-a furat careva din rămi, io zic să ne hodinim o ţâră.


Opt minute jumate să ne aerisim ochiul şi timpanul astfel, şi n-o să mai fie nevoie să ne zică cineva, mai pios şi mai smerit ca noi : ”Să fim mai buni, măcar de sfintele sărbători!”



5 comentarii:

  1. DA, DAAAA.... :)
    Să-ţi fie bine, să-ţi fie cald şi lene....şi să nu-ţi fie nevoie de Colebil şi alte alea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Matilduş,
    zi tu că nu se trage Mozart ăsta din os ceresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai chiar ca mi-a placut ce-ai scris. Si sint bucuros ! Ca e mai greu sa dai de la tine, decit sa dai de la altii. Nu ca arpa nu mi-ar placea (sau motatu’).
    Si parca-mi vine sa-mi cer scuze c-am citit. Ma simt ca un calator fara bilet care se da cu ITB-ul (!) sau ca un presedinte care promite tepe pe sub tepe si nu se tine de cuvint (nu te gindi la EL, ca ala s-a tinut !)
    Fiindca io n-am facut nimic din ce-ai insirat tu acolo, ba nici aiped nu mi-am tras (pai ma compar io cu boc, sau macar cu tot romanu’ ?)
    Na, ca m-am impotmolit ! Voiam sa zic ceva si nu mai stiu ce ... A ! Fie ca !

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici io n-am făcut, Rădescule, chiar tot, din chestionarul de mai sus. Da' teoretic ştiu că aşa se procedează. A fost pelerinaj în spatele blocului, la bătător. Noroc că eu n-am. Covoare. Am renunţat la ele de câţiva ani şi mă simt foarte bine. Partea de culinărie o rezolvă mama. Ouă colorate am cumpărat de la magazin. Cozonacul nu-mi place.
    Aşa că vezi şi tu, că nici eu nu corepund normelor în vigoare de pregătire pascală.
    Şi nici fie ca-urile nu-s punctul meu forte.
    Astea şi cererile sau declaraţiile sau adeverinţele îmi dau mare bătaie de cap. Sunt complet lipsită de inspiraţie.
    De-aia, mă gândeam să-ţi doresc să ţi se îndeplinească ce-ţi doreşti tu.
    Dar nu numai azi. Aşa, mereu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Culcat in iarba, puf de papadii zboara dus de vant... Nimic nu-i tacut, primavara!

    RăspundețiȘtergere