joi, 2 februarie 2012

Hepi bărsdei tu iu...

... hepi bărsdei tu iu…
Hepi bărsdei tu iu – GARĂ!...
Hepi bărsdei tu iuuuuuuuu!...

Vrei tort?   
Am furat un tort pentru tine... De pe goagăl, normal! Tort în formă de tren. Ce fel de tort visai? Cuuum?... 
Nu. Nu servim musafirilor ardei umpluţi!...  Şi ce dacă s-a întors la Bulina roşie  ?!
Azi vrem să ne simtem bine!

23 de comentarii:

  1. Un tort în formă de navă n-ai găsit ? Eventual Titanic, i se potriveşte...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum, Matilduş, să-i fac blogului cadou un tort în formă de Titanic? Păi nu e de rău augur? :)

      Ștergere
  2. Doar 3 anișori?! Cam tinerică, Gara noastră!
    Îți urez/miorlăi să reziști La mulți ani, cel puțin cât Șefa, sau măcar, cât mine...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să trăieşti Baghi, mulţi ani şi toate cele nouă vieţi pe care le aveţi voi, motăneii!

      Ștergere
  3. Unde sunt artificiile ?
    La mulţi, frumoşi, luminoşi, voioşi ani !
    Şi... succesuri :))

    RăspundețiȘtergere
  4. La Multi Ani, Renule!!!!!!!!!!!!
    Sa te pilesti un pic.
    Sper ca iti sta bine;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, Neveule! Ţi-ai făcut blog sau îţi faci?
      Gara nu bea, la vârsta ei. Şi ca să beau de una singură...

      Ștergere
  5. avem si tort ... imi place :)
    theodora0303

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Theo, până să vină răspunsul, mă văd nevoită să schimb timpul: AM AVUT şi tort! :)))

      Ștergere
    2. Vreau tort ... propun sa repetam sarbatorirea :)
      theodora0303

      Ștergere
  6. La mulţi ani! Chiar dacă-i la spartu' chefului!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cînd am văzut trenuleţul, mintea mi-a zburat aiurea, la fostul ministru al trenuleţelor. De aceea pomeneam de Titanic...
    Am şi eu o idee fixă, Renata dragă, sper să nu te superi. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Matilduş, m-am prins că eşti 8sedată de fostul ministru. Da' m-am făcut că nu pricep.
      Fireşte că nu m-am supărat! :))

      Ștergere
  8. Renato, vezi ca ti-am mai raspuns umpic pa firu alalantu. Acu, daca tot am intrat, sa va mai zic o data LA MULTI ANI, ca zice lumea ca-s neam prost, si de unde dovezi ca n-ar fi asa?

    RăspundețiȘtergere
  9. Rădescule, dau fuguţa să văd dincolo. Încă o dată, mulţumim de urări.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cand te gandesti ca o stiu de cand s-a nascut.... :)
      Nu stiu daca trei e putin sau mult, dar cu siguranta e frumos.

      Ce sa iti urez? Sa fii un impiegat care lupta pentru gara sa, indiferent de unde bate vantul :)

      Si normal zecele tau
      http://www.trilulilu.ro/costibardash/7c034090c30704

      luminita

      Ștergere
    2. Lumi, am pus pe blog răspunsul pentru tine.

      Ștergere
  10. Renule,
    Inca nu ma bate gandul sa-mi fac loc'soru' personal.
    Pana una-alta ... ma comport ca cucu(!) lasandu-mi cugetarile geni(t)ale pe unde imi vine:)

    Toata stima pentru sefu de gara si pentru calatorii sai loiali!
    La si mai multi ani gloriosi garii tale (noastre?) si sa ne citim sanatosi:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Neveule, gara e pentru noi, a noastră...
    Încă nu tuşesc, încă nu simt nevoia să merg la doctor, încă nu facem succesiunea...

    RăspundețiȘtergere
  12. Răspunsuri
    1. Mulţumesc, doamnă Lucia Verona! - zise Gara, bucuroasă.

      Ștergere