luni, 26 octombrie 2009

Luni dimineaţa...



Ce mai zic cititorii, în campania electorală online, pe forumurile ziarelor:






“Nu că mor eu de dragul lui Băsescu, dar […] suntem vreo câteva milioane în România care ţinem morţiş să le-o tragem, în cele din urmă, securiştilor. […] Deocamdată, Băsescu e cea mai ascuţită unealtă pe care o avem la îndemână. Chiar şi dacă o fi fost unul dintre ei, nu are importanţă. E unealta noastră. Să ne auzim sănătoşi de Sfântul Nicolae!”


“Între un semidictator pentru încă 5 ani şi o hoardă de corupţi la infinit, prefer un semidictator.”


“Decât unii care mint, complotează şi fac jocuri murdare prin spate, mai bine unul deschis care îşi dă emoţiile pe faţă, chiar dacă uneori mai greşeşte din impulsivitate şi temperament. Băsescu, Băsescu, la infinit Băsescu!!!!”


“Tu ştii ce înseamnă comandant de navă? Primul om de pe navă. După el urmează căpitanul de rang I, de rang II, aşa mai departe. O astfel de navă, care de exemplu merge după oi în Australia, are dimensiunea de vreo trei terenuri de fotbal. Cînd traversează Marea Roşie, prin Canalul Suez, se urcă un comandant localnic care cunoaşte bine topul. Apoi, furtunile. Apoi, se strică frigiderul şi rămâi fără mâncare. Zile întregi. Nu-i deloc uşor, aşa cum credem noi. Eşti tot timpul între viaţă şi moarte. În timpul lui Ceauşescu au primit 50 de centi pe zi. Drumul durea luni de zile, cu aceşti bănuţi şi-au cumpărat casetofoane, covoare, minunăţii. Era şi securistul. Ştii cine era? Un oier pe care aparent n-ai dat doi bani. Nu Băse!...
Era o viaţă severă, luni de zile fără soţii, sub cerul arid. Şi, Băse era cel care ţinea în mână totul. La o vârstă fragedă.”

“Ce tot dai cu oile? Băse cel viteaz a fost comandant pe o navă petrolier.Mai greu! Nu numai că trebuia să se lupte cu marea şi cu furtuna, dar mai trebuia să aibă grijă şi de încărcătură să nu cumva să facă "poc". Geoană,Crin, Oprescu.... şi restul care îl tot batjocoresc, oare cu ce se pot lăuda? Ce-au făcut în viaţa lor? “

8 comentarii:

  1. Nu e mus ca comandantul,
    Nici bizon ca si votantul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ina,
    Bizonii fac alegerea. Mi-e teamă că nu e mult de fraudat. Bizonii fac jocurile. Cu sinceritate şi abnegaţie.
    Ne vom supune, ca de obicei, posesorilor de copite.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tupeul lor nu e egalat decit de prostia celorlati.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu cine sa faci Democratie fetelor? cu alde astia. intotdeaua in vremuri de criza extremistii si-au facut de cap, dar nu as fi crezut in ruptul capului ca doar dupa 20 de ani o sa vad un regim chiar mai rau decat a lui Ceausescu.e in devenire e drept dar vai poporule de bojocii tai daca-l vei mai pune odata pe Base in fotoliul prezidential.o sa te vaiti peste vreo cativa ani ca ai fost orb si surd dar nu-ti va folosi la nimic poporule, va fi prea tarziu sa mai intorci..."coasa" ,sa mai ridici "spata"

    RăspundețiȘtergere
  5. Ia uitati-va ce-am gasit si nu va mai vaicariti atita:
    http://votometru.mediafax.ro/
    dupa votometrul asta, Comandantu' nici nu pupa turul doi!

    RăspundețiȘtergere
  6. cu mahnire o zic dar asa simt pentru ca peste tot e la fel. toate lumile au o "securitate" iar cei ce o duc foarte bine sunt parte din ea ori cel putin o accepta. nu e un indemn pentru voi s-o adoptati ca mod de viata chit ca mai devreme ori mai tarziu va patrunde sub pielea si-n oasele voastre, va circula prin venele voastre ori ale celor ce va vor urma. pacatul MARE e ca securitatea noastra a fost nascuta si a fost MEREU in slujaba celui mai fioros monstru al natiei care ne-a rupt, saracit injumatatit si infometat mai mult de jumate de secol. am fost copiii lui stalin, elevii slabanogi cu cravate de pionieri ai lui dej, vertebrele amortite de ger ale cozilor de lapte din epoca de aur a lui ceasca...astea ne-au facut sa uram securitatea si pe cei ce-o asigurau pe buzunarele noastre.


    deeci cei vor urma lui base ori chiar base, vor fi tot SECURITATE in romania iar voi, cei de acolo o veti ura cu draci. pana cand? nu stiu, nu voi mai fi sa aflu.

    sa ma iertai pentru nucile-n perete dar asa vad eu asta noapte...
    sau poate sunt chior.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mihaela...
    Ne place să credem că cei care umplu cu sârguinţă forumurile în luna asta, sunt în solda cuiva. Nu cred că sunt! Poate doar argaţii propriei lor obtuzităţi, naivităţi, ipocrizii...

    Nu cred, Codeus, că cei pe care îi ai în vedere ajung vreodată să realizeze ce greşeală au comis.
    Pentru mulţi dintre noi răul, mizeria, a trăi la limita supravieţuirii e un dat. Un fel de "bun". Destinul. Crucea. Sunt oameni care cred în zicala "capul ce se pleacă, sabia nu-l taie", aproape cu aceeaşi fervoare cu care cred în Dumnezeu.

    Neveule,
    să mă ierţi dacă în astă după amiază, nu mi-e clar cum vedeai tu lucrurile azi-noapte.
    De bine? De rău?
    Aşa că mă văd nevoită să iau nucile tale ca pe nişte minunate şi misterioase fructe exotice cu care n-am mai avut vreodată de-a face.
    Fii bun şi decojeşte-le! Să pricep ce vrei să zici. Sau poate mă ajută unul dintre prietenii noştri?

    Ina, bine ai făcut că mi-ai trimis sondajul!
    O gură de aer.
    Mi-e teamă însă că mulţi dintre cei care votează pe net, nu se vor duce la şcoala de cartier unde se votează cu ştampila, nu cu mouse-ul.

    RăspundețiȘtergere
  8. O sa vin sa te vad! Imi doresc sa te ating, sa-ti simt fiecare vibratie. Vreau sa te am, si ai sa fii sclava mea. O sa arzi in calduri, o sa te tavalesc tot patul si o sa te fac sa transpiri. O sa te am si promit ca 10 zile nu iesi din casa. Ai sa fii a mea si ai sa ma simti in fiecare particica a trupului tau. Sunt eu "GRIPA PORCINA" cine credeai?

    RăspundețiȘtergere