duminică, 14 noiembrie 2010

Acoperişul de duminică seara...

Am promis că las un loc de întâlnire pentru prietenii mei, “academicienii tăcuţi”, în fiecare duminică seară.
Mă ţin de cuvânt.
Iată-l!
Dacă aveţi chef să schimbăm o vorbă, un suspin, o înjurătură… e loc!

Am pus portretul “Principessei” fiindcă… mi-e dor de ea. Aşa cum mi-e dor de cel care semna “Elevu” , când îi povestea “Principessei” imaginarele lui poveşti din vacanţa de vară, la bunici. Şi povestea micilor broaşte ţestoase care merg spre mare.
Nu mai strig catalogul...
 
Fiţi bineveniţi, oricare dintre voi, tăcuţi academicieni sau observatori!

p.s.: Deşi a trecut atâta amar de vreme, Principessa încă îmi seamănă!
Bravo mie!

15 comentarii:

  1. Bună seara, năşică! Deşi nu-s în catalog, iată că sunt primu' care răspund "prezent"! Care-i subiectu'?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nono ce mai face? Mi-e tare dor de el :(

    klaus

    RăspundețiȘtergere
  3. O Duminica seara linistita si o saptamana care sa-ti aduca cel putin o bucurie :)

    RăspundețiȘtergere
  4. N-avem subiect, Baghi!
    Zice fiecare ce vrea.
    Mulţumesc că ai trecut pe sub acoperiş.

    RăspundețiȘtergere
  5. klaus,
    Mie, nu! E, colea, la 40 de cm în faţa mea, de-a stânga monitorului.
    Te salută, cu mult drag! Săptămâna viitoare o să-i şterg ochelarii lui aurii, fără lentile :)) şi-i fac o poză.
    A rămas încremenit în povestea lui cu Alburimea Sa, cu Abjectele...
    Poate că va continua, într-o zi, să-şi scire jurnalul lui de ursuleţ.

    RăspundețiȘtergere
  6. @G.S,
    Săptămâna viitoare îmi va aduce sigur o bucurie! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. baghi, priveşte această poză.

    http://www.eits.uga.edu/consult/casnews/images/22230_m.gif

    şi gândeşte-te ce ai putea păţi dacă nu eşti cuminte.

    RăspundețiȘtergere
  8. Până privesc poza indicată de tine, ElZap, îi răspund năşicii Renata, cu o întrebare: invitaţia mai rămâne valabilă? Caci cine ştie ce păţanie o fi în poză, şi-mi ia mauuul!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Baghi, dacă te referi la vineri seara, la expoziţia de carte, e valabil. Nu ştiu însă dacă organizatorii şi oamenii de pază o să-ţi permită să intri.:) Poate în vreo sacoşă?! :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Of, da, Elevu...:). N-o sa-l uit cat traiesc .
    Citatul din Anton Pann a fost un moment memorabil, cel putin pentru mine.
    Cred ca unele texte te urmaresc,n nu scapi de ele ca de raie:). Insa textul ala...


    klaus

    RăspundețiȘtergere
  11. Renata da ce s-o intamplat cu Academia?!! de-o trebuit sa va retrageti sub acoperis? e drept, eu nu prea am fost pe la Academie, doar atunci de mult si am trecut asa meteoric,ca am fugit "ingrozit" de coltii Zanzaniei )))
    aa , sa nu uit, felicitari pentru aparitia in Antologie, calde imbratisari de departe

    RăspundețiȘtergere
  12. Uite, vezi, klaus? Ce diferit memorăm lucrurile? Îmi amintesc ceva vag, cu Anton Pann... dar nu mai ştiu despre ce e vorba.
    Pe mine m-a marcat cu profesoară-sa, cu bunicu-su, cu broscuţele... :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Cody,
    să-nţeleg că te-ai franţuzit? Acolo eşti?
    Pe Academie a parazitat-o un nevertebrat care nu ştie decât vreo 4 cuvinte în limba română, şi toate sunt cam netranscriptibile, dacă vrei să te exprimi civilizat. Adminul lipseşte o vreme... Cam asta!
    Colţii Zâzaniei!... A mai îmbătrânit şi ea. S-au mai tocit, au mai căzut...

    RăspundețiȘtergere
  14. neee, as fi vrut io ))) sunt acasa la Jibou, tot departe e, nu? )))

    RăspundețiȘtergere
  15. Jibou...Jibou... Asta nu-i în Franţa, Cody? :))
    (vezi postarea de mai sus!)

    RăspundețiȘtergere