marți, 4 octombrie 2011

Discovery Channel

Astă seară, la Sinteza Zilei,  vine cea mai cunoscută familie din România: familia Bănică. El, cel mai bine plătit cântăreţ, ea, cea care a ţinut ţărişoara cu sufletul la gură, sâmbătă de sâmbătă…

SĂ MORI TU?!

Nu ştiu cui mă adresez, în modul ăsta manelistic. Celui care a născocit promo-ul? Lui Gâdea, însuşi?
Ştiu sigur, însă, că la 21:45 mă mut instant, din telecomandă, pe orice alt post.
Fiindcă totul e o minciună nereuşită. Cea mai cunoscută familie din România e a Columbenilor. Sau a Zăvorancei. Sau, schimbând tonalitatea, e familia Udrea-Cocoş,  ca să nu-mi amintesc de familia prezidenţială, Traian – Maria, dansând la “Cireşica”.
Ca să nu mai vorbim de Familia Regală, care-l conţine inclusiv pe Duda.

A!... Dacă zicea în promo că, din lipsă de subiecte, din disperare de rating, din diverse considerente veşnic umane şi sub,  la Sinteza Zilei apare cel mai kitsch cuplu, dar cu ştaif, mă uitam, jur!

Ca pe Discovery Channel, mă uitam!...
  

12 comentarii:

  1. Si eu tot pe Discovery Channel o sa na uit ... ce naiba se intampla cu Gadea? Face emisiuni din ce in ca mai slabe

    RăspundețiȘtergere
  2. Theo,
    pe cât a fost taică-su de genial-intuitiv în arta actoriei, pe atât e fii-su de mediocru-rătăcit în arta cântatului. Vocea nu e totul. Voce are şi un sintetizator. Ştefan Bănică e un suficient îngâmfat care gâdilă în tălpi un public fără opţiuni şi fără curaj. E cântăreţul dactilografelor. E Sandra Brown-ul muzical, de România. Personal, îl urăsc, fiindcă e corolarul eşecului cu alură de succes. Nevastă-sa e o fătuţă din popor, o Jună Rodică, o persoană XX care a visat întotdeauna să fie o XXX onorabilă. Amândoi sunt emblema penibilului şi sfârşitul demersului artistic în orice galaxie, nu doar pe Pământ.
    Gâdea e un tocilar cuminte care a descoperit că are orgoliu. Combinaţie letală, după păarerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Inteleg ca vorbesti, de fapt, de Discovery Sulaina Channel!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ma pronunt pentru ca nu am auzit de ei. Cine sunt?

    RăspundețiȘtergere
  5. Augustine, pe mine mama m-a învăţat că, dacă "scrim" Sulaina, apoi tre' să traducem toată sintagma. Prin urmare, corect e "Descoperii Sulaina Cenăl" :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mihai, dacă n-ai auzit de ei, n-ai pierdut nimic. Toţi cei care au auzit au pierdut. Timp.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu ţi-o spun din snobism (iar tu sigur mă crezi, din cât mă cunoşti), însă dincolo de Discovery Channel, există Mezzo, renata. Este o conversiune logică pentru un individ normal la cap (cum mă pretind eu a fi...). De câte ori vreau să-mi trăiesc nişte momente din viaţă în faţa micului ecran, dar nu-mi convine ce văd (şi ce aud), trec imediat pe Mezzo. În anii trecuţi mai utilizam şi Cartoon Network, dar - din nefericire - şi postul ăsta s-a dus de râpă în ultimul timp.

    În ce priveşte cuplul la care faci tu referire, zău de-mi spune ceva. Nişte siropoşi colcăind strident într-un areal artistic mai mult decât promiscuu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu m-am uitat intenţionat de-a dracu la emisiune. Din cauza acestui promo imbecil, plin de PR. Şi din cauza matriţei Andreea cu care vor să semene şi "k kre" se poartă alea de s-au umplut străzile de ele.

    RăspundețiȘtergere
  9. Pentru mine există şi Mezzo, şi Animal Planet... şi posturile cu filme nonstop.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mădă, nici eu nu m-am uitat, dar mi-a fost povestită azi. :))
    Povestirile au fost mai suculente decât emisiunea pe care n-am văzut-o. Fiindcă cei care au vizionat-o, au înţeles exact ceea ce NU voia Neprihănirea Sa, Familia Bănică să se înţeleagă: în lipsa soţiei legale şi perfecte de-acasă, soţul s-a dat umpic în bărcuţe. Nişte flirturi nevinovate la domiciliu!

    RăspundețiȘtergere
  11. :)))) sa tragem un invatamant de aici?

    s-a modernizat formula traditionala de dupa paruiala: zice aia oficiala "bine, bine, te-ai dat imbarci, dar acum iesi cu mine in targ sa vada lumea ca tot la mine te-ai intors". i-o fi luat si cercei, si basma si ce se mai lua in folclor?

    RăspundețiȘtergere
  12. Păi, Mădă, pe vremea Mariei Tănase se luau cercei, mărgele, basma şi mândruţa te ierta. Acuma se ia vilan, gipan şi inel cu bolovan de diamant.

    RăspundețiȘtergere