luni, 17 octombrie 2011

Ştirile de ieri

Ieri după amiază am călcat şi eu, ca tot omul. Cu maşina de călcat. Am călcat şi-am ascultat televizorul pe cele două canale de aşa-zise ştiri. La început, am călcat liniştită, închipuindu-mi că n-am înţeles eu bine, nu e adevărat că se modifică tematica emisiunilor şi, indiferent despre ce ar fi trebuit să fie vorba, o să fie doar despre Huidu.
După un timp, cât să desăvârşesc stocul de cârpe care se cer călcate pentru o săptămână, am capitulat. Am pus fiara de călcat la loc răcoros dar fără de verdeaţă şi-am dat pe un film.
Prost, dar măcar nu era cu Huidu.
Era cu Mel Gibson. Îi murise fata, inginer stagiar la o firmă de “nucleare”, fiindcă îşi vârâse nasul unde nu-i fierbea oala, aşa cum şi-a vârât Huidu automobilul pe contrasens.
Cred c-am aţipit la un moment dat, fiindcă nu mai ştiu sfârşitul filmului, dar era mult trecut de miezul nopţii când m-am trezit pentru câteva minute şi m-am gândit :  Doamne, bine că n-a murit Huidu, altfel nu mai scăpam de el până de Anul Nou!
Sigur, în toată tragedia de ieri, am ciupit o singură ştire care merită comentată: Teo Trandafir a infirmat că ar dori să părăsească partidul portocaliu. Mai ales acum, când e cu pancreasul la zi.

12 comentarii:

  1. @Mihai
    Ştirile? La ce ar fi bune ştirile, când faci atâta audienţă fără ele?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am urmărit filmul până la capăt. A murit şi poliţistul. Mai întâi otrăvit şi apoi împuşcat. De murit a murit o singură dată, să nu fiu înţeles greşit.
    O seară minunată!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai calcat, asta e! Si banuiesc ca n-aveai incaltaminte de iarna, cu lanturi si alea alea. Macar spune-ne ca nu s-a lasat cu spitalizari. Aveai viteza mare? Consumasei ceva? Ca parca vad ca Antena 3rei il lasa pa Huidu si te ia pe tine! Atunci sa te tii.
    Cit despre Teo, stai linistita: vrea sa distruga PDL-ul. Din interior, vezi bine!
    Iar imi dai, ma, de-astea? dertga, auzi, nici nu poti sa-l pronunti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Renata, nici vorba, Teo nu zis asa, doar ca aia doi din emisiune, pretinii ei, au tradus" asa spusele ei,la care ea a replicat:"nu am spus asa ceva". De fapt nu spusese decat ca ar dori sa revina in televiziune dar nu stie unde.
    Pai , nu-i normal sa stea la portocalii acum cand nici servici nu are? gura ei ce "sa mananca?"

    RăspundețiȘtergere
  5. Stimată Renata, ştiţi cine este de vină pentru toxi-infecţia (cu Huidu) la care suntem supuşi? Băsescu şi guvernul! Ia să fi mişcat şi ei ceva zilele astea, măcar să fi taiat nişte drepturi! Duduiau ştirile, mai ceva ca economia pe vremea Tăriceanului! Aşa, tăcând ca mortu-n păpuşoi, fac şi tembeliziunile rating cu ce găsesc.

    @ Biliuţă
    Nu cumva filmu' era cu Rasputin?
    ALM

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulţumesc, Biliuţă! Chiar doream să ştiu. Atunci nu a fost un film chiar aşa de prost cum mi-am permis eu să zic. Mi-e acru de filmele americane în care "binili învinge rău'", sfidând orice logică. În sensul că de mâna lungă a "sistemului" nu scapă nimeni, în viaţă. În filme, da.

    RăspundețiȘtergere
  7. Augustine, în prostia-mi, nu ştiu ce înseamnă dertga. Nici măcar scris der TGA. :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Elisa, asta am înţeles şi eu. Ziceam că Teo a INFIRMAT că ar dori să plece de la portocalii.:)
    Semn că, şi după ce a slăbit consistent, tot nu-şi găseşte pe sub osânză coloana vertebrală.

    RăspundețiȘtergere
  9. ALM,
    era o ştire demnă de interes zilele trecute, dar a trecut aproape neobservată.
    La două ore după ce i s-a administrat doza de vaccin antipoliomielitic, un copilaş de un an a paralizat.
    Ştirea asta, care a fost repetată la vreo două jurnale, ar fi trebuit să determine o investigaţie din partea ANM (agenţia naţională a medicamentului), care ar fi trebuit să retragă lotul respectiv de vaccin de pe piaţă şi să-l analizeze.
    E prima oară, după ştirea mea, când un vaccin dă tulburări neurologice atât de rapid după administrare. De obicei se întâmplă după ani buni. Motiv pentru care incidentul nu mai poate fi considerat reacţie toxică.

    RăspundețiȘtergere
  10. Renata, scuza-ma, te rog, m-au zapacit astia cu pro si contra...in toate cele :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Pai "dertga" e cuvintul ala infiorator care mi-a picat ca sa pot posta. Da si tu unele mai usoare: huidu, basescu, tranzitie, plumb

    RăspundețiȘtergere