miercuri, 6 aprilie 2011

Deci, NU!

A treia oară, într-o săptămână,  primesc pe mail asta:
 Saif al-Islam, Gaddafi's son's house in France – confiscated by French Governement
Răspund tuturor celor care mi-au trimis-o,  precum şi celor care mai au de gând:
Doamnelor, Domnilor, NU!
Deci, NU!
O fi mişto pe dinafară, dar nu răspunde la porunca “home, sweet home”.

Decât să vezi colţul ăsta, când vii de la job şi-ţi arunci geaca pe pat, mai bine dai colţul!

Mere verzi în recipient alb sunt  şi la Ikea, pe blatul de lucru al bucătăriei. Décor. Amplasat acolo unde se ţin vasele murdare pe care le ai de spălat.

Daţi-mi un link spre o casă în care se trăieşte!
Ca să-mi revin.

30 de comentarii:

  1. Nici nu vrea sa fie "home, sweet home" pen'ca propitaru, la banu lui mare se ducea in ea EXACT precum un turist si numa'... daca se ducea pen'ca avea alte locuri unde sa-si rupa banii si elicile de la avuioane; nu crezi?
    Asezatu lu merele, am mai zis, poa' sa fie "opera maiastra" de banuit ca a funui pupincurist araboi care-l slugarea.
    Deci, nu vad discordanta niciunde pentru lumea lor de grandomani parveniti si nici nu vaz de unde vine neplacerea de a lua nota de careva care n-are gusturi, nici habar unde sa-si bage mare parte din bani.

    Io cam asa zic da' matale: nu si nu!

    :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite si doo note de "viata"

    http://www.videojug.com/film/how-to-deal-with-cockroaches


    http://www.youtube.com/watch?v=HMYaGQHTUoE&NR=1&feature=fvwp

    RăspundețiȘtergere
  3. ren,
    ai incercat in sediul CNAS... se traieste bine oare?!

    anca mica

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi pare rău pentru tine, dar eşti foarte pretenţioasă !:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Care e , bre, farmacia care sponsorizeaza PDL ul?
    Stiu ce-o sa-mi raspunzi :" Socotesti ,zuzania, ca Bucarestu-i precum Bot'sanii unde toata lumea cunoaste pe toata lumea?". Stiu ca Bucarestu-i ceva mai mare dar sunt convinsa ca ai sa afli inaintea presei a cui era cartea de vizita din punguta cu paracetamol expirat?
    S'auzim de bine si orevoar!

    RăspundețiȘtergere
  6. Neveule, era să zic - n-ai înţeles nimic.
    Da cred că n-am fost io prea clară. Dacă într-o săptămână primesc acest mail, de la 3 persoane diferite, care n-au nici în clin nici în mânecă una cu alta, şi nu că nu se cunosc, dar au preocupări diferite, gusturi diferite, temperamente diferite, ba chiar şi sexe diferite, înseamnă că pre mulţi i-a impresionat.S-au bucurat şi-au vrut să mă bucure şi pe mine.O fi ceva în interioarele alea, ceva ce mie îmi scapă. Aici nu e vorba de gust, e foarte gustos, foarte luxos, dar n-are pe vino-ncoace. Atât era ce-am avut de zis. Speram să mai găsesc pe cineva care să facă diferenţa între o casă vie şi o casă moartă.

    RăspundețiȘtergere
  7. ancuţule mic,
    o nimerişi! CNAS-ul nu, dar noul sediu al CASMB aşa arată. Cel puţin pe dinafară. Se vorbeşte că ar fi unul din blocurile alea ale lui Udrea, pe care nu putea ea să le vândă. Da' nu cred! Cred că e lumea rea! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Matilda, sunt! Îmi plac casele decorate de francezi,vibrante, cu multă culoare şi detalii insolite. Dacă e la modă minimalismul, apăi atunci să fie în alb şi negru, fără mileu de blană în jurul patului şi fără oglinzi. Că oglinzi nu punem decât ca să dublăm artificial spaţii mici...

    RăspundețiȘtergere
  9. Zâzanie,
    dacă nu-i fo şaradă d-a ta, atunci revino cu amănunte, fiindcă n-am idee despre ce vorbeşti.

    RăspundețiȘtergere
  10. Vezi daca nu te uiti la televiziunile mogulesti?
    Antena 3 facuse un reportaj la sediul PDL-ului din nu'sh'ce sector in care oamenii primeau gratuit o punguta cu medicamente si cartea de vizita a unei farmacii. Cin' sa fie, cin'sa fie?
    In provincie e fapt dovedit: cine marca banul la PDL are asigurarea verbala a directorului CJAS ca-si va primi la termen banii pe medicamente. Barfe locale.

    RăspundețiȘtergere
  11. Uite-acilea:http://botosaninews.ro/46630/general/stirea-zilei/o-firma-din-havarna-sponsor-principal-al-pdl-in-2010/

    RăspundețiȘtergere
  12. Simplu ca buna ziua. La replicile-ti romanesti scrise negru pe alb:

    "O fi mişto pe dinafară, dar nu răspunde la porunca “home, sweet home”."

    si la

    "Daţi-mi un link spre o casă în care se trăieşte!

    si de ce nu, si la:

    "Ca să-mi revin."

    Se raspunde precum am raspuns io:)))

    Ca matale nu accepti raspunsurile nu inseamna ca io n-am inteles iar ailanti(!) doi emeilutori asisderea; probabil inseamna ca matale nu-ti place sa primesti imagini cu case si nici n-ai chef sa citesti pe langa ele.

    Pe ce sa ne profilam?
    Pe pi si cute, ursuleti (la) panda?

    Mia-m adus aminte o vorba romanesca. Fara de suparare ca suna uarat. E vorba de ala care chiar nebaut fiind, se duce sa se culce cand doi (cazu nostru e cu trei) ii spun ca e bat
    :))

    Noi te iubim oricum, sa stii:)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Pi unde ai unblat, niepoato?

    RăspundețiȘtergere
  14. Neveule,
    uite cum stau lucrurile:
    1. Nu-mi placi. Nu-mi place cum te scalambai, cum te multiplici, cum te repliezi, cum te exprimi.
    2. Prin natura meseriei mele, musai e sa am de-a face si cu oameni care nu-mi plac.
    3. In spatiul virtulal nu am astfel de constrangeri, prin urmare nu ma simt obligata sa-ti raspund. Nici acum, nici altadata.
    4. Poate n-ai remarcat dar am lipsit zile in sir de pe blogul renatei ca sa-ti fac loc. Consider ca-i prea destul.
    5. Pricepi? Nu orevoar ci adieu!

    RăspundețiȘtergere
  15. Neveul cu simpatie, Zazaniei7 aprilie 2011 la 21:17

    Zaza draga(!),

    "3. In spatiul virtulal nu am astfel de constrangeri, prin urmare nu ma simt obligata sa-ti raspund. Nici acum, nici altadata. "

    Hm....Daca recitesti, pariez ca nici tu nu stii ce vrei sa spui.
    Sau daca stii ca ai vrea sa spui ceva.
    Sau daca stii ceva in afara de a te da mai importanta decat orice vine pe-aici.

    Sau, ca sa pricepi:
    Textul tau nu spune nimic, nici macar o gluma proasta precum is ale mele:)))

    :))

    Mie-mi placi, asta e diferenta MARE dintre noi doi. Si care diferenta, vazuta prin prizam ta (oare ai una?) iti hraneste grandomania pe "forbaiforu lu imparatu":)))


    Repet, mie-mi placi. Poate si datorita spontaneitatii si simplitatii mintii tale;)

    RăspundețiȘtergere
  16. Zâzanie, mersi de link!
    La Bucale politichia farmaceutică e mult mai simplă. Pe bază de triunghi echilateral: farmacie-doctor-ceasemebist. Dacă la baza afacerii acum e ceva portocaliu, posibil. Pe vremea lui Iliescu erau trei trandafiri. Cert e că reţetele fictive şi banii (re)vărsaţi în contul unor farmacii n-au culoare, n-au miros. Doina Oprea, patroana lanţului "2-Na", livrează insulină pentru morţi din toate timpurile. E un subiect care nu mă pasioneză fiindcă mă scârbeşte. E, poate, primul subiect pe care l-am studiat îndeaproape şi am înţeles că în ţara asta nu mai e nimic de făcut.
    ...Şi când mă gândesc că, cu ceva ani în urmă, era să mă aresteze, că am chemat televiziunile la o licitaţie de adaos comercial, la CASMB. Ce idioată am fost!...
    Draga mea, ieri, o cucoană, mi-a cerut "sare naturală, pentru sărat mâncarea". I-am oferit una superbună, de la Rotta Natura, cu sodiu redus şi iod absent. Mi-a zis că n-o vrea, fiindcă totuşi conţine "clorură".
    Când românii vor înţelege că sarea e clorurăde sodiu, că apa conţine hidrogen, că ceea ce te ucide din ţigări nu e nicotina, că cimbrul nu e aciclovir şi excesul de calciu se aşterne pe unde vrea el,BOC n-o să mai pupe la fotoliul de premier şi Băse la Cotroceni. Dar românii pricep greu şi uită repede. Păcat!

    RăspundețiȘtergere
  17. Neveule,
    ce nu-mi place mie să primesc pe mail: forwardări, la modul cronic.
    Adică, dacă un cunoscut cu care am dialog scris, îmi trimite ceva, fără comentarii, în cursul unei corespondenţe permanente care necesită răspuns, e ok.
    Dar ţâţe foarte mari, penisuri în erecţie, bancuri de la alţii, scrisori-lanţ-dă-mai-departe, case de moguli buni şi răi, regimuri de slăbire, citate din Biblie, discursuri de popi antiecumenici, războiul anti-cip 666, mesaje pe care, ori mi le trimite mie, ori miliţianului de proximitate - sunt identice, astea nu-mi plac. Nu-mi plac şi le dau delete din prima.
    Fiindcă nu-mi plce să fiu la "şi celorlalţi".
    Dacă n-ai nimic să-mi spui, nu-mi spune.
    Mail-ul e scrisoarea de pe vremuri. Hârtie, plic, destinatar, expeditor. O treabă destul de intimă.

    RăspundețiȘtergere
  18. Neveu cu durere-n suflet7 aprilie 2011 la 23:28

    Renata

    Intotdeauna am ceva sa-ti spun, ori de cate ori trimit ceva. Se cheama tot comunicare.
    In viteza secolului 21.
    E tot ca un fel de ....BLOG dar care nu e blog. Repet, e email.
    Pentru ca n-am blog.
    Si nici timp de el.
    Stiu, in amalgamul de zeci de "amici de net" sunt preferinte diverse pentru mesaje.
    La inceput ii intreb si-apoi le trimit. Daca raspunsul lor n-a fost clar le trimit si tatze, si putze, ca si astea-s tot omenesti (asa a zis unulk dintre ei in urma cu ceav vreme...)
    E VIATA, nu e(!) mere verzi si moarte, de ceara pe taraba unde trebuie sa fie farfurii nespalate.
    In felul sau, fiecare mesaj ne-nvata ori ne dezvata ceva.
    Imi RESPECT amicii astia din virtual si cand ii stiu cine is si cand nu-i stiu pentru ca SDI EI ma trateaza la fel.

    Sa revin, deci dumneata, Renata, ai BLOG.
    Si nimeni nu se plange ca NU scrii, in mod special, mai precis, cu dedicatie ca de par example(!):
    Ia d-aci, Neveule, un mesaj pentru tine pentru ca azi dimineata, cand imi era greata asa am simtit eu, sa-ti spun ceva care sa-ti cada greu.

    O fi si modul asta numit BLOG tot un fel de corespondenta "la gramda" sau e cu dedicatie pentru anumite suflete de pe net?
    Este orice blog prin definitie, o invitatie facuta cititorilor sa-si exprime la subsolul lui lui cat sunt de impresionati sau de nepasatori, de sinceri ori de meschini?
    E tot o comunicare, ori e doar ceva privat?


    Blogul dumitale e dedicat doar unora, nu "si celorlalti"?
    Ma-ntreb si io, nu dau cu paru si nu vreu sa ofensez.


    Neveu vine de la Ne-Vopsit.
    Adica io mi-s asa cum ma vezi, dezbracat de toale si de prejudecati dar nu de caracter si nici nu-s in curu gol.

    Zici: "O treabă destul de intimă."
    Unde-i, ca-n email n-am gasit-o?
    Doar(e) aici, pe BLOG:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Neveule, dramatizezi!
    Blogul e public. Răspunsul a fost public. Enumerarea de teme, generoasă. 3/4 din ea n-are nicio legătură cu tine. De ce sari în sus?!

    RăspundețiȘtergere
  20. Neveu, tot cu durere in suflet8 aprilie 2011 la 11:34

    Cata vreme postarea din 7 aprilie 2011, 23:28 incepe cu:

    "renata spunea...

    Neveule,
    ce nu-mi place mie să primesc pe mail: forwardări, la modul cronic...."

    nu pot sa cred ca te-ai adresat Zazaniei ori altui musafir.

    Daca recunosti ca ai dramatizat pe nedrept sau ca ai folosit un stil amibiguu, ne mai jucam cu papusile tale, daca nu, io imi iau masinutele si ma duc la groapa mea de nisip...
    :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Hai, bre, că oliacî di muov nu strică niciodată! :D
    Ăsta e clar mâncător de pâine! :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Movu e bun ca da nadejdi da' ce ne facem cu maroniu care duce gandu' spre cacaniu?
    Io crez ca gusturile-s ciudate si nu tre' sa balmam pe unii ca nu le au precum is ale noastre.

    RăspundețiȘtergere
  23. Neveule,
    regret! Ţi-am răspuns, şi tocmai atunci netul n-a vrut să fie cooperant. S-a pierdut mesajul.
    Poate că-i mai bine.
    Rezum: Între căsăunele lui habibi ăsta şi varianta gândaci de bucătărie există o multitudine de variante. Asta voiam să zic, per total.

    RăspundețiȘtergere
  24. Neliniştitule,
    oliacâ di muov nu stricî, da parcâ fierişiriea-i ruoz!

    RăspundețiȘtergere
  25. Hardughia aia e ORIBILA si pe dinafara, si pe dinauntru!

    Cand am cunoscut pe cineva care si-a facut asemenea MIZERIE SINISTRA, l-am bagat in ma-sa in secunda 2 , fiindca eu am impresia ca e vorba de UN NEBUN! Timpul mi-a confirmat-o ;) .

    Mie imi plac casele alea cu iarba pe acoperis, care nu se deosebesc de fundal... Si mi-ar place sa am un copac care sa creasca din mijlocul casei :)

    Uite, am mai vazut ceva interesant: http://www.funpub.net/poze/mare/asrbhqwerbho%3BS_jhwrh_1214240779.jpg Dar voiam si padure in spate :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Vlad, am văzut căsuţele tale. Sunt superbe. Dacă poţi băga apă caldă, canalizare, curent electric şi net, acolo aş sta!

    RăspundețiȘtergere
  27. Hahaha, elementele mele de ieri s-ar simti sub iarba lui dom' Vlad ...ca la ele acasa :)))
    Nimeni nu s-ar mai plange de lipsa de viata si de artifici;)



    Weekend fain la toata lumea!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  28. Uichend plăcut şi ţie, Neveule! Povestea caselor noastre e prea complicată. Necesită un eseu, ceva... Plus poze. Plus explicaţii. Plus.

    RăspundețiȘtergere
  29. Normal ca poti sa bagi apa, canalizare, iar curent electric faci din mai multe surse: eolian, solar, si din apa (daca e curgatoare sau are flux-reflux). TV, Internet - ca Digi alea. Merge... Bani sa fie, ca solutii sunt destule!

    RăspundețiȘtergere
  30. Dom' Vld,
    Te rog ia-ma si pa mine-n barca dumitale. Sa am si io parte de asa viata:)
    Promit ca n-o sa-mi pese cine sapa barabule ori cine baga morcovi. Ca ai nostri or fie deja la locu lor de-atata speteala sa ajungem la lumea aia curata si cu iarba multa.

    De corvoade s-or ocupa catzai ca tre' sa faca si ei ceva in schimb.
    Cum ce schimb? o sa latru-n io locu lor daca nu-s contracandidati.
    Pe vaci, pe berbeci si pe gaste le-om pune la protzap ca nu-s bune de nimic.
    Asta, viatza, dom'le, abia astept sa ajung acolo!
    Bani de net?
    N-o s-avem nevoie de el ca tot nu ne-ajuta. Decat sa strigam; cine ne aude?

    RăspundețiȘtergere