vineri, 29 aprilie 2011

The Remains of the Day

Nu, nu mă refer la minunatul, ireproşabilul film cu Anthony Hopkins şi Emma Thompson.

Fac trimitere la ce-a înţeles o vipuşcă autohtonă din ziua de azi: că trebuie să maimuţărească  evenimentul regalo-matrimonial, turnându-şi superglue în creştetul capului şi poruncindu-i menajerei sale  să-i răstoarne castronul cu salată de fructe pe emisferele cerebrale. Sau vaza de flori, tăiate din scurt, la nivel de sepale…

O, ştiu! Marele Bote, ex-iubitul prevăzut prin contract al Biancăi lui Bote, s-a exprimat elogios la adresa cockteilului fitoterapeutic care acoperea tărtăcuţa Monicăi Tatoiu.

Dar eu zic că, dacă am pierdut orice speranţă, simţul măsurii inclus, nu e de bon ton să ne pierdem şi simţul umorului.

Aşa că, liber la râs, fraţilor!

11 comentarii:

  1. În lumea cea bună, fiecare vrea să iasă în evidenţă. Contează mai puţin cu iese.

    "Când pentru unii e un singur of
    pe lume: cursul la valută..."

    RăspundețiȘtergere
  2. ElZap,
    M-am uitat cu lupa: e cu alge, cu frunze de salată creaţă, da' nici urmă de floare de cartof!

    RăspundețiȘtergere
  3. Soțul meu era la țară.
    A deschis televizorul și , uimit, m-a sunat să-l lămuresc ce-a pățit atoatecunoscătoarea..

    RăspundețiȘtergere
  4. @INCERTITUDINI
    :)))
    Poate a crezut că televizorul lui e defect!
    Voia să se asigure că şi la oraş se vede la fel.
    Oricum, mie mi-au trebuit minute bune ca să înţeleg că era "serioasă", nu făcea mişto de pălăriile duceselor, prinţeselor...
    Cel mai tare mi s-a părut Cioroianu, care făcea abstracţie de "accidentul vizual" din platou cu mare naturaleţe.

    RăspundețiȘtergere
  5. Theo,
    abia acum realizez ce conotaţii medicale are exclamaţia ta.

    RăspundețiȘtergere
  6. iti trebuie o mare doza de cretinism sa te "decorezi" asa

    RăspundețiȘtergere
  7. Cand am vazut poza am crezut ca este o reproducere dupa Giuseppe Arcimboldo. Citind textul, am vazut ca m-am inselat. Totusi, aveam in minte un tablou aproape identic, asa ca am purces la o cautare pe "goagal":
    http://www.topofart.com/artists/Giuseppe_Arcimboldo/painting/6079/Summer.php
    Ea e! Sau, ma rog, o stra-strabunica a ei! Asemanarea este izbitoare! Nu poate fi o intamplare!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cody,
    aşa credem noi, ţăranii! Da lumea bună crede cu totul altceva...

    RăspundețiȘtergere
  9. ALM,
    sunteţi uimitor! Până şi profilul, şi postura... sunt aproape identice.
    Ce să mai vorbim! Descendenţă arboricolă clară.

    RăspundețiȘtergere