sâmbătă, 16 aprilie 2011

Două ştiri de ieri

Elena Udrea a făcut o vizită de lucru la ţară, în judeţul Dâmboviţa, încălţată normal, ca orice orăşancă, în pantofi de cin’sute de euro, cu tocuri de paişpe. Slugile mogulului rău, ăla care încă mai are televiziune,  şi-au bătut joc de ea  în fel şi chip.
…Şi cum aţi fi vrut, băi, să se încalţe? Aşa?



***

Columbeanca şi-a recuperat cardul de la Izvorani, prin executare silită.

22 de comentarii:

  1. Renato, daca tot FREZEZI jurnalista, fii, te rog, mai SPECIFICA:
    - "pantofi de cin’sute de euro" - bucata, perechea sau DECAGRAMUL'??
    - "tocuri de paişpe" - paispe ce? Fi, hi hi hi sau metri cubi pe secunda la patrat?
    - cititorii care este vrea sa stie: asta e tot timpul INCALTATA??
    - in fine, dar nu la inceput, cine mai e si columbeanca asta? In afara ca S-A LUAT, de mititica, DIN DRAGOSTE (NU?)cu un nene bogat si cu multe alte calitati, altceva ce mai stie ia sa face? Ca persoana fizica, vorbesc ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Port şi eu nişte încălţăminte, dar lăbuţele mele nu pot fi comparate cu... copitele voastre!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Rădescule!
    1) perechea, că nu ne batem joc de avutul obştesc!
    2) Paişpe şi-atât! Ce, când zici "Dă-mi cheia de paişpe!", te întreabă ucenicul "paişpe, ce?"?
    3)DA. E tot timpul încălţată. E atâta poluare pe Pământ, că asta ne-ar mai lipsi - să se descalţe Udrea.
    4) Pipi, pe testul de sarcină.

    RăspundețiȘtergere
  4. Baghi,
    Eu, care iubesc patrupedele domestice, m-am întrebat întotdeauna - când vor arăta oamenii în picioarele goale la fel de bine ca voi?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ren, vezi, d'aia sunt eu "aşa de vorbăreţ".
    Să-l las pe fiecare să spună ce vrea, pentru a nu fi acuzat c-am intimat libertatea sau... intimitatea cuiva.
    Cu Baghi, sper să ajung la o înţelegere: visez să dorm şi eu într-un pat normal, aşa cum fac bipezii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ifim,
    da' unde dormi, nenică? În hambar?

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunzându-ţi la întrebare, aş spune că niciodată... Dar trăind între voi, aş îndrăzni să spun că atunci, când o'ţi merge desculţi...:)

    RăspundețiȘtergere
  8. ren,
    perechea aia de gimiciu e de...colectie! :-)Maaaaare panarama, ce sa zic !
    Cat despre prietenie, mai bine s-o uitam

    anca mica

    RăspundețiȘtergere
  9. Baghi a răspuns la întrebarea anterioară, pusă lui...
    Eu nu dorm în hambar, c-ar fi însemnat să am avere, nenică, dar dorm în acelaşi pat cu Baghi.
    Şi ăsta are patru lăbuţe, o coadă şi se răsuceşte, nenică... de nu-i mai ajunge patu'.

    RăspundețiȘtergere
  10. @anca mică
    păi de colecţie! Doar nu era să încalţ vaca în "de serie"!

    Dacă te referi la "maimuţele creative", nu mă supăr. Mie îmi plac, aşa cum îl urăsc pe Benny Hill. Visceral, fără explicaţii.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ifim, imaginează-ţi un volum îmblănit de vreo şase ori mai mare ca al lui Baghi. Plus încă un biped. Într-un pat normal, de două persoane.
    Acum zi că ai dreptul să te plângi!

    RăspundețiȘtergere
  12. 2000 de lei/luna?! Nu-i ajunge nici de-o ruj! Naspa... trebe sa puna gherutele urgent pe SIDA! Asa sa le ajute Dumnezeu :) !

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu, Vlad, că nu-şi cumpără doar o pereche de pantofi pe lună.Poate pe zi.

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu cred că și-a luat cartela de la Izvorani, pentru că 2000 de ron, cât este pensia alimentară a fetei, obișnuia să spargă pufarina de Bacău în primul magazin de chiloți care îi ieșea în cale.
    Așa că de acum înainte va merge să îi fie bifată cartela - de pâine, lunar, ca pe timpul lui Ceaușescu.

    RăspundețiȘtergere
  15. Renata draga, ti-am spus pana acum ca te iubesc si ca sunt dependenta de blogul tau? :)
    Daca nu ti-am spus, iti spun acum.
    Cred totusi ca ar trebui sa te intreb daca imi dai voie :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Domnule Săceanu,
    Întâi şi-ntâi, bine că vă văd! V-am simţit lipsa.
    Apoi: cum să fie pensia alimentară 2000 lei? Păi ColumbIri are numai 8000 lei, venit lunar?
    Eu ştiam că pensia alimentară e 25% din venitul tatălui.

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu, Theo!
    Nu mi-ai spus că mă iubeşti şi, uneori, aveai tot dreptul să mă urăşti că nu prea sunt diplomată...
    Asta cu dependenţa de blogul meu mă bucură nespus, dar mă şi pune pe gânduri: să-i schimb numele din "gară pentru noi" în "magazin de vise"?

    RăspundețiȘtergere
  18. Vad ca e unii paci ingrijorati de soarta micutei(!) ... De parca s-ar fi terminat pa lumea asta domnii cu suflet nobil, cunoscatori la frumos, sensibili la pozne, generosi, cu carduri corespunzatoare si care vrea sa traieste clipa, ca miine nu se stie!
    Ca ce s-a putut o data, s-o mai pute si-a doua! Ca sa nu mai zic ca prima nici nu (prea) se pune!

    RăspundețiȘtergere
  19. Rădescule,
    de care micuţă vorbim? Bănuiesc că de aia mai măricică!
    Ştii cântecu'? Ia ascultă!
    http://www.youtube.com/watch?v=8RvOh3d0UqU&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  20. Renato, cind spuneam "micuta" nu ma refeream la centimetri; altminteri, da, se poate spune si-asa: e vorba de ... Maricica!

    RăspundețiȘtergere