duminică, 1 noiembrie 2009

Băsescu? NU!



Până acum câteva minute eram convinsă că, dacă Băsescu o să iasă câştigător, va fi pentru că îl susţin şi-l votează incredibil de mulţi indivizi care se simt legalizaţi şi autentificaţi de faptul că unul aidoma lor, de nivelul , de valoarea şi de teapa lor, poate rămâne preşedinte pentru încă cinci ani.

Era vorba, în capul meu, de categoria aceea de indivizi , “jmecheri de jmecheri”, băieţi buni, de comitet, realizaţi, “cu liceu’ " sau cu “profes’onala”, care nu-şi iau servici , se învârt de-un servici, din cele care corespund principiului “eu n-am şef”, nu-şi cumpără maşină, îşi trag maşină, beau “dăcât doo beri” când se urcă la volan fiindcă sunt bărbaţi, nu şoferi de duminică, nu ies la grătar, ci o pun de-un grătar, eventual în spatele blocului, c-aşa vrea fizicu’ lor, îşi exprimă uimirea sau neliniştea in propoziţii care încep cu “să-mi bag…” şi, în general, li se rupe lor şi li se fâlfâie de toţi fra’erii care dau în brânci, care se dau mari c-au terminat o facultate, ia uite de ce nu mai ploo!...
Ăştia, gândeam eu, îl votează iar pe Băsescu, dimpreună cu nevestele, cuscrii, verii şi pretenarii lor.
Şi cum sunt mulţi, câtă frunză, câtă iarbă, posibil să iasă.

Acum, după ce am citit, atât cât am rezistat, o conversaţie online “pretenăroasă” între Sebastian Lăzăroiu şi fani Băse, găzduită de un blogger care părea total neportocaliu , dar nu se ştie ca pământul, din ce parte bate vântul şi cum îţi tragi accesări, constat că nu mai ştiu ce să cred.

Întrebătorii domnului Lăzăroiu nu sunt nişte coate-goale, maţe-fripte.
Nu scriu “aş dorii săm-i esplicaţi”, nu rostesc/ortografiază “excroc”, aşa cum am mai auzit/citit pe la jurnalişti care sunt jurnalişti. Nu par crema drojdiei societăţii…
Par normali!

E cazul să mă întreb eu, pe mine însămi, dacă n-am percepţii eronate despre lume şi viaţă.
Dacă nu cumva caracatiţa mogulească mă manipulează perfid, prin televiziunile ei şi Băsescu a fost un preşedinte bun în primul mandat, care “a scos la suprafaţă sistemul ticăloşit” , citez din Lăzăroiu şi în al doilea mandat “preşedintele va pune în curând degetul pe el”, îl citez pe acelaşi lăzăroi.

Fiindcă dacă ar fi aşa, trebuie să-i acordăm lui Băsescu o şansă. Să zicem mersi că vrea să-l rezolve pe “sistemul ticăloşit” cu degetul şi nu cu biciul, ca Boc.

Si-atunci m-am pus, cu înfrigurare, să demolez tot ce aveam ÎMPOTRIVA lui Băsescu.
Şi am reuşit!

La 1 noiembrie, 14:12, în sinea mea, albisem toate bilele negre contra Băsescu şi era numai bun de re-ales!
La 14:13 mi-am amintit că are o fiică, Elena, care se identificase electoral cu numărul maşinii ei, care acum ne face de râs constant, activ şi pasiv, în Parlamentul European, care e la limita dintre prostie patologică şi patologie SNC, care a fost invitată la interviuri, mai mult sau mai puţin coafate, în televiziunile mogulilor şi i-a învins pe Moguli, în reaua lor credinţă faţă de ilustrul ei tată , dovedindu-se cu mult mai proastă decât tot ce speraseră ei, Mogulii…

Prin urmare: un om care, în calitate de părinte, nu observă că propria-i fiică are o problemă de sănătate şi o exploatează politic, în propriul interes, ăla NU E OM!
Şi încă n-am văzut reprezentanţi ai altor specii, aleşi sau realeşi ca preşedinţi de stat.

Aşadar, Băsescu, NU!

15 comentarii:

  1. Bilele albe ale lui Băsescu sunt, de fapt, portocalii. Tot ce mişcă/gravitează/viermuieşte în jurul lui este portocaliu. Pe un afiş electoral - ,,Băsescu pentru România'' - numele ţării pe care o conduce e scris cu portocaliu. Să fie şi asta o perfidie subliminală? m-am întrebat. Dacă da, pe cine naiba poate să mai prindă în plasă, doar a scos năvodul tot plin în ultimii ani. Să nu uităm zelul cu care l-a sprijinit ,,poporul'' când cu suspendarea.

    Câţi capsomani sunt, totuşi, în ţărişoara asta?

    Dacă stai să aprofundezi situaţia, poţi ajunge la concluzia că, în grandomania lui, Băsescu exact asta vrea: o Românie a lui, cu care să bea o ţuică la sâmbra oilor, cu care să se prindă în hore lugubre la sărbători ciudate, cu care să hăhăie la unison, să mănânce mici şi să bea, cum bine zici, doo beri, cu care să se tragă de brăcinari şi să se bată pe burtă, la glume răsuflate şi, de ce nu, un pic deochiate (cât să râdă şi cocalarii), cu care să se înfrăţească la beţii şi la orgii populare, cu care să se matolească ,,şi la bine, şi la greu'', cu care să pupe moaşte şi, în scop electoral, hoaşte, într-un cuvânt, cu care să se comporte ca un tătuc.

    România aceea există, Renata, şi locuitorii ei lucrează asiduu în catacombe. România aceea e un fel de Oz, iar Băsescu e vrăjitorul şarlatan. Deosebirea e că farseurul din Oz-ul nostru carpato-danubiano-pontic îşi înveşmântează supuşii în portocaliu, nu în verde, precum în cartea lui Frank Baum. Şi le pune ochelari de cal, ca să vadă doar ce le arată el.

    Altfel, sigur că NU, doar nu ne-a luat Dumnezeu (sau cine-o conduce Universul ăsta) minţile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bun! Pai in primul rand vreau sa iti spun ca Bleen e sustinator portocaliu si fan Basescu. De prin 2007, de cand il stiu, tot asa e. Ba chiar s-a mai radicalizat. Ei, un vanzator de usi de garaj. Stiu ca se oftica ai lui cand ii spun asa, dar asta e ocupatia lui de baza. Nu stiu cum de nu ti-a parut portocaliu...

    Ceilalti fac parte dintr-un grup restrans din blogosfera, si ii stiu pe toti. :) Sunt talibanii PD-L. De aceea iti spuneam ca le curge sange portocaliu prin vene. Nu e nicio surpriza ca Lazaroiu s-a aciuat, ca sa discute, exact in mijlocul lor.

    Nici macar nu ii mai citesc pe ei personal, pt ca stiu absolut tot ce ar putea scrie. Interesant era numai ce a spus Lazaroiu. Iar Lazaroiu a spus... bine. Bine pentru noi. :)
    Pe ei i-am citit doar printre randuri si am descoperit teama, frica, panica. Da, Idolul lor ar putea usor sa piarda. Le-a si spus cum: printr-o participare masiva la vot.

    In rest... Basescu are sustinatori diversi: de la Patapievici, trecand pe la Alina Plugaru si pana la nea Gheorghe, ala dispus sa scrie cu oi pe dealuri. Din fericire pt noi, cei mai multi fac parte din categoria a treia. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Lumea s-a schimbat.

    Pe vremuri tătucul Stalin spunea că cine nu este cu noi este împotriva noastră, iar mai apoi Kadar spune că cine nu este împotriva noastră este cu noi. Chestii fumate deja.

    Acum s-ar putea ca cei ce-l înjură pe un individ (pe Băsescu de exemplu) să-i facă nişte servicii nemaipomenite. Mult mai mari decât cel ce îl laudă.

    "Manipulantul de rasă începe cu un atac la baionetă împotriva invitatului, aruncându-i în faţă toate porcăriile de care este acuzat de plebe. Numai că amândoi au citi scenariul şi îi cunosc desfăşurarea lui punct cu punct."

    Până la urmă, oamenii care se indoiau de catindat, ajung să fie convinşi că săracul om este doar puţin vinovat, şi...

    "Toată lumea jură cu mâna pe inimă, că vor răzbuna sărmana victimă a manipulantului, băgând cu proxima ocazie un vot în gura rânjită a urnei."

    Cam asta era părerea mea, iar părerea asta nu am de gând să mi-o schimb.

    (http://elzapb.blogspot.com/2009/05/manipulantul_27.html)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu, Florine, m-am întâmplat să mă uit de vreo două ori cu atenţie în luminile ochilor lui (în amândoi deodată), pe când îşi apăra mezina , faţă în faţă cu câte-un jurnalist şi ce-am văzut acolo, m-a îngheţat.
    Fazele astea, ţuici şi bancuri cu gloata sunt de luat faţa. În pupilele îi sclipeşte ceva rece, calculat, ucigaş.
    Mi-e teamă că poate fi cu mult mai rău decât ne imaginăm.

    RăspundețiȘtergere
  5. Lilick,
    habar n-aveam că bleen e portocaliu. Mă prinsesem că are o pasiune pentru uşi de garaj, fiindcă avea o reclamă cu ele, care-ţi rupea ochiu', dar nu ştiam că se ocupă cu comercializarea lor.
    Îl citeam când şi când. Uneori râdeam, alteori nu-i reuşeau textele.
    În fond, acum m-am mai liniştit.
    E mult mai bine să ştii că un portocaliu oferă spaţiu de discuţie pro-băseştilor, decât să crezi că unul neutru sau anti, face chestia asta doar ca să-i alerge contorul pe blog.
    Mulţumesc mult de vizită şi lămuriri, Lilick!
    Absolut utile. Se vede că eşti veteran de blogosferă!

    RăspundețiȘtergere
  6. ElZap, textul cu Manipulantul rămâne de referinţă în domeniu.
    Fiindcă veni vorba: dacă din nefericire mai iese odată Băsescu, o să avem o singură compensaţie, totuşi. O să aflăm, mai devreme sau mai târziu, care a fost preţul lui Cristoiu. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Renata! Mie Basescu imi miroase bine.
    Sa ma explic: un amic mi-a dat niste chestii de campanie portocalie- niste cutii de chibrituri si o harta a Romaniei in miniatura, colorata portocaliu, inscriptionata cu textul: "Basescu pentru Romania". Dupa ce m-am prins ca harta portocalie e ceva de agatat in masina, sa miroase frumos, m-am gindit ca ma fac de ris daca ma vad cunoscutii cu Base la oglinda. Asa ca am agatat-o in baie.
    Stii ce bine miroase? Pe bune! Daca aveti cunoscuti in PD-L, cereti-le materiale de campanie, poate primiti harti parfumate.Pentru baie, recomand PD-L, recomand Basescu!

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Toate lucrurile au un preţ.

    Problema e, de unde priveşti lucrurile.
    Problema e, cine scoate banii din buzunar şi din al cui buzunar sunt scoşi.

    "În loc să-şi plătească serviciile cu bani din propriul buzunar..."

    Problema e, că uneori trebuie să plăteşti dobânda pentru ce ai primit.

    RăspundețiȘtergere
  10. O posibilă continuare a unui dialog de idei cu Sebastian Lăzăroiu.

    (http://bleen.ro/jurnalismul-la-rumani/2009/10/31/procentele-reale-basescu-35-geoana-25-antonescu-14-restul-sub-10-sebastian-lazaroiu/)

    "Dar tu, Moţoace? învechit în zile rele, deprins a te ciocoi la toţi domnii, ai vîndut pre Despot, m-ai vîndut şi pre mine, vei vinde şi pre Tomşa; spune-mi, n-aş fi nătărău de frunte, cănd m-aş încrede în tine?"

    RăspundețiȘtergere
  11. ElZap, multumesc pentru continuarea discutiei de la bleen! Iti dau si eu un link:
    http://bleen.ro/politix-si-obelix/2009/10/08/de-ce-l-as-vota-pe-basescu/
    Nu stiu daca te vei amuza...
    Eu incerc o senzatie de jena.Mai ales pentru punctul "...pt. ca a condamnat comunismul"

    RăspundețiȘtergere
  12. Ina, imi pare rau, dar nu numai Basescu e nociv, si odorizantele alea sunt extrem de nesanatoase. Daca esti fumatoare, rezuma-te la otrava din tigari. Daca nu, e pacat sa tragi in plamani mirosne de-alea! Cu mult mai rele ca tutunul. (O sa scriu un articolas despre asta si-o sa-ti dau linkul unde il poti citi) :)

    RăspundețiȘtergere
  13. aha, am inteles, basescu e rau, geoana si celelate panarame sun buni doar pt il balacaresc in fiecare zi...fiecare voteaza asa cum il taie capul renata, nu cum incerci tu sa ne "indrumi"...

    oricum, te astept la mine pe blog, am publicat fisa de cadre a lui ilici, am bagat moderarea temporar, nu te speria, nu cenzurez...

    RăspundețiȘtergere
  14. Basescu nu e rau pentru ca... si ceilalti buni pentru ca...Basescu e RAU atat.cine nu are ochi sa vada ii recomand sa dea jos ..ochelarii sa vada ce am vazut eu dincolo de fatada inca din vremuri cand Base era mic copil in politica si din pacate am mai vazut pe cineva in preajma lui Crin tot cam de factura aia. timpul imi va confirma sau infirma temerile. aa si nu sunt mama Omida dar daca um om imi creeaza o impresie proasta de cand il vad, de obicei nu ma insel

    RăspundețiȘtergere
  15. Neinfectatule,
    Nu îndrum! Nici pe bune, nici cu ghilimele.
    Părerea mea, şi numai a mea, e că Băsescu are gena dictatorială mai abitir ca Nea Nicu. Poate că, în condiţii cotroceneşti, oricare dintre candidaţi ne-ar groaznic dezamăgi.
    Dar el NE-A DEZAMĂGIT, deja. Ce ar mai avea de dovedit? Că poate fi cu mult mai incompetent decât până acum?
    Cu ce ne-am ales de pe urma lui? Cu sintagma "sistemul ticăloşit".
    Tagma politicienilor, aproape fără excepţie, este coruptă pretutindeni, nu doar la noi. O ştiam şi fără să ne-o spună Băsescu.Chiar înainte de a deveni el preşedinte.

    RăspundețiȘtergere