luni, 30 noiembrie 2009

Răspunsurile

Astea sunt motivele pentru care prietenii mei virtuali zic că nu-l vor vota pe Băsescu:


“…pentru că românii sunt , până la urmă, oameni de treabă. Aşa că s-or milostivi de-un om profund bolnav.” [underdog]

“…pentru că e un impostor sinistru.” [Mihaela Petrescu]

“ … Pentru că dimineaţa şi seara, când mă spăl pe dinţi, îmi clătesc gura şi scuip , m-am plictisit ca ultimul gest să i-l dedic mereu lui Băsescu.” [Florian]

“…pentru că NU Eba,/ pentru că NU Boc,/ fincă nici Videanu nu mai vreau, deloc,/ pentru că NU Udrea şi nici Pogea. NU,/ nici măcar Berceanu nu mai vreau acu’!/ Anastase, Blaga,Ridzi, goange, Fluturi…/Nu-i suficient, ca să-l luăm la şuturi?” [Ina]

"...pentru că nu-mi curge scuipat din gură." [Florin Matei]

Eu nu-l voi vota, pentru că îmi provoacă frică, acum, când tinde să devină Despot Absolut peste Poporul Suveran.
Pe Ceauşescu doar l-am dispreţuit. Închideam televizorul, renunţam la cele 200 de grame de salam “cu buletinul”, la alimentară…
Dar de Băsescu mi-e de-a dreptul teamă. E un potenţial Ceauşescu reloaded. Cea mai mare parte a ontognezei e deja parcursă.

17 comentarii:

  1. Renata, am o mică observaţie în legătură cu răspunsul meu: După „scuip” ai omis o virgulă, în schimb ai adăugat un „şi”. Dacă nu mai poţi corecta, nu-i niciun bai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Macar "finca"!
    Imi place compilatia, ai putea sa mai faci de-astea. Sa speram ca nu va mai fi Basescu subiectul urmatoarei compilatii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am reparat, Florian.
    Scuze! Tot mai sfânt e copy-paste! Crezusem că pot reproduce corect din memorie.
    La Ina am intervenit intenţionat!
    Totuşi acum e cu "fincă" :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Renata, salut.
    Fac si eu pe desteptu' ca altfel n-as comenta nemaifiind cetatean roman cu drept de vot. N-am nici cui spune ce cred despre motivele voastre, deci vin aici. Simplu, le gasesc intemeiate.
    Al meu are fi ca n-as vota deloc pentru ca ziua fialei nu e deloc relevanta, nu e niciodata rezultatul dorit (oare???) de lume vreme de 4 ori 5 ani. N-as vota pentru ca alegerea trebuie gandita si planificata, nu ca la comunisti ci ca la oameni rationali care cred in alesii lor. Pregatita prin eliminarea pe parcursul anilor a necorespunzatorilor.
    Asta imi aduce aminte de un banc despre unu' accidentat de o locomotiva intr-un tunel ingust si care, convalescent fiind, distruge un samovar de pe plita bunicii pentru ca pufaia precum locotiva cu aburi care l-a lovit in tunel... "Astia trebuie distrusi de mici!!!!"
    ...
    Eh, vise, baieti, vise. Fabulatii de imigrant satul de ... masinile de aburire;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Neveule,
    Faptul că n-ai drept de vot şi totuşi vii la subiect...
    Eu ţi-aş reda dreptul de vot.
    Din păcate, la noi campaniile electorale ţin o lună.
    Normal, ar trebui să ţină 5 ani, respectiv 4.
    Actualul guvern ar trebui să demisioneze, cu preşedintele lui în frunte, nu pentru diverse măgării mai mult sau mai puţin cuantificabile, ci pentru că suntem pe primul loc în Europa la costul km de autostradă. Asta înseamnă sabotaj şi comision neruşinat. Sau nesimţit, cum zice bietul Boc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hehe, Renata, saru'mana, nu-i nevoie, niic aci nici acolo n-as mai vota. Voi tine doar ochii deschisi pe samovarele in devenire:)

    Si dac-o avea putere vreodata sa le fac nefunctionale, fii fara grija, nu voi pierde ocazia sa le fac pierdute, un surubel sau o supapa:)
    Ai dreptate cu autostrada. Mai trist e ca vedea o lume intreaga aceste anomalii si ma-ntreb ce Dumenzeu va ma tine pe voi acolo and pana si-n Congo v-ar fi mai bine?!?!

    Si la fel de trist e ca nu sunteti constienti inca si increzatori ca fiecare din voi este mai puternic si mai destept decat orice american, italian, turc ori neamt. Nu stiu cine va taie aripile, fratilor!?!?!?!
    Am vazut aici oameni ajunsi OAMENI si pe care nimeni nu dadea doi bani in Romania... Iarta-ma, mi-am depasit spatiul si atributiile. Noroc mult si sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  8. Renata, te-ai banat singura!!!...ce-ai patit? te-ai confundat cu Zizania?! :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. Salut, Neve!
    Cred că toate naţiile sunt la fel, formate din oameni mai deştepţi, mai puţin deştepţi, mai sensibili, mai in..., mai practici, mai boemi...
    N-am lucrat decât cu italieni. De la ceea ce noi numim intelectuali de marcă, la oameni care abia ştiau să-şi scrie numele. Absolut toţi, fiindcă eram români, la primul contact, erau decişi să te trmită după ţigări. După ce, însă, le arătai ce poţi, îţi acordau toată consideraţia şi te tratau, primii - ca pe un egal, ultimii, ca pe un superior. Deşi, şi unii, şi alţii erau putred de bogaţi.
    Aici, acasă, nu e aşa: banul vorbeşte...
    Asta e buba!


    Ina,
    am postat de două ori acelaşi răspuns fiindcă nu mi se încărca pagina. Am renunţat la o dublură, nu m-am banat! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. ciudat lucru despotul despre care vorbesti a oferit libertate presei si justitiei!ce zici preferi sa il votezi p Geoana care spune ca in secunda 2 o va demite pe Covesi asta in contextul arestarii lui Popa si vizitei nocturne la SoV.ai sa poti dormi noapte cu gandul ai eliberat inca o data un om care a furat 300 mii de romani?

    RăspundețiȘtergere
  11. Renata,

    Ştii de ce nu-l votez eu pe Băsescu? Simplu şi logic: pentru că nu-mi curge scuipat din gură. Recunoaşte că e un argument bun pentru cei pe care nu-i cheamă Elena Udrea-Cocoş, Adriean Videanu, Radu Berceanu, Cristian Boureanu, Gheorghe Flutur, Theodor Stolojan, Raluca Turcan, Roberta Anastase, şi lista poate continua.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Vlad,
    am o parere despre povestea cu SOV...e cusuta cu ata alba. Las' ca se pare ca si Basescu era obisnuit cu intilniri nocturne cu SOV- dar lui Geoana mi se pare ca i-au inscenat-o cei doi- Basescu si SOV. Magistral i-au inscenat-o, prosteste a cazut Geoana in plasa- dar asta mi-l face si mai urit pe Basescu, nu pe Geoana.
    Pe mine, SOV nu m-a furat, pentru ca nu am crezut niciodata ca, daca dobinzile bancilor sint de 10%, imi da cineva- SOV,FNI sau altcineva- 40% pentru ca ma iubeste. Tot cei care au sperat in imbogatirea peste noapte au luat plasa. Nu ii pling eu pe aceia.
    Ai putea sa iti controlezi putin gramatica? Daca observi, pe aici se plimba oameni care sint obisnuiti cu virgulele.
    Nu cred ca Petre Tutea a zis ca "social-democratia este ANTICAMERA comunismului". Cred ca a zis "ANTECAMERA". Verifica, te rog.

    RăspundețiȘtergere
  13. Pe cuvant daca inteleg ce faci zilele astea, Bobo, ca nu produci nimic!
    Lipesti afise cu Geoana?
    Sau pur si simplu iti speli perdelele din bucatarie?!
    (Ca mi-ar fi prea greu sa te suspectez ca pui varza la murat).

    RăspundețiȘtergere
  14. Vlad,
    Presa TREBUIE să fie liberă, fiindcă altfel nu se numeşte presă. Nu ştiu cum se numeşte. Spune-mi tu! Băsescu nu poate oferi drepturi preexistente existenţei lui pe pământ, cuiva.
    Eu respiram şi înainte de-a se afla băsescu la Cotroceni. Să mă bucur că mă lasă încă să respir? Să mă bucur că, de când e el preşedinte, încă respir? Să-i mulţumesc că mă lasă să trag aer în piept, deşi ar fi putut să mi-l "taie"?
    Dar, dacă mai iese o dată preşedinte, poate să-i îngrădească acest drept, presei, poate să ne îngrădească şi nouă respiratul, vorbitul, mişcatul...
    Te afli în eroare cu libertatea justiţiei!
    Justiţia a fost întotdeauna aservită puterii şi acum ii e aservită lui Băsescu.
    Dacă Geoană iese preşedinte, e normal să demită procurorul aservit lui Băsescu.
    Geoană, în momentul acesta, nu reprezintă o opţiune politică: este soluţia de a-l îndepărta pe viitorul dictator de la cotroceni.
    În ceea ce priveşte întâmplarea "vizita lui Geoană la Sov, filat de Băsescu", lucrurile stau foarte complicat.
    Poate că ţi-aş pune la dispoziţie ipoteza mea, dar tu eşti printre cei care consideră libertatea presei un favor. Ai o îndoctrinare simplă şi eşti simplificator din fire.
    Da, pot să dorm liniştită noaptea fiindcă omul care a furat 300.000 de români, a furat 300.000 de români care au vrut să fie furaţi.
    Jocurile piramidale, reţetele de îmbogăţire de tip Amway, reţetele înmulţirii banului în proporţie geometrică sunt pentru idioţi.
    Un contabil mediocru ştie că într-o zi cercul se închide şi există păgubiţi, pentru ca alţii să se fi îmbogăţit.
    Pe orice poliţă de asigurări de pensie privată, de asigurare de viaţă etc, există un ultim rând microscopic unde zice că firma care-ţi administrează banii nu-şi asumă răspunderea pierderii în cazul unei investiţii de eşec. Deşi ei sunt bineintenţionaţi, au specialişti, bla, bla, bla...
    Dacă citeşti rândul ăla şi tottuşi faci contractul, înseamnă că meritai să-ţi pierzi banii. Naivitatea se plăteşte. Uneori scump.

    RăspundețiȘtergere
  15. Zâzanie,
    Mă pregătesc de înmormântarea bunicii mele. Asta fac. Vin aici în fiecare seară ca să mai uit, să o iau de la capăt a doua zi.
    O să revin de săptămâna viitoare, fiindcă şi ea era o mare observatoare a lumii exterioare prin intermediul televizorului şi radioului şi, acum două săptămâni, ne-a zis "aveţi grijă ce votaţi!"

    RăspundețiȘtergere
  16. Scuza-ma, renata!
    Condoleante pentru Babiclontz; stiu cat ai iubit-o!

    RăspundețiȘtergere
  17. Mulţumesc, Zâzanie! Mulţumesc mult.

    RăspundețiȘtergere