joi, 25 februarie 2010

Eu cînd vreau să flutur, flutur!


E plină ţara de dudui care fac carieră prin forţe proprii, printr-o simplă fluturare pe sticlă.

Unele flutură niţel din gene şi-şi găsesc imediat un sponsor care nici nu pare de cât are, devenind peste noapte mirese în transmisiune live.

Altele flutură dintr-un volănaş însăilat peste şolduri, ţinându-se cu amândouă mâinile de un microfon şi ajung rapid cântăreţe de playback.

Până săptămâna trecută, cea mai importantă fluturare care a generat seisme politice părea să fi fost cea a bileţelului roz, din geanta doamnei Udrea, pe sub nasul lui Tăriceanu.

Acum treaba asta e deja istorie, fiindcă a apărut o altă duduie blondă fluturînd un dosărel de 36 de pagini şi iată-l pe Cristian Diaconescu făcînd pasul în lături. Sau în lături, nu-mi dau seama cum trebuie pus accentul.
Să remarcăm că Jucan îi dă clasă lui Udrea, din toate punctele de vedere.
Şi, pe deasupra, mai e şi discretă.

Mai rămâne s-o remarce şi Traian Băsescu.

18 comentarii:

  1. Dacă Udrea JUCA-Ntr-o piesă (azi, desuetă) regizată de la Cotroceni, JUCAN joacă într-alta însăilată în culise la fel de tenebroase. Văzând toate astea, în ce mă priveşte - într-o concluzie trasă rapid - EU CÂND VREAU SĂ FLUTUR, ÎNJUR!

    RăspundețiȘtergere
  2. Duduia asta n-a fost implicata acu' mai bine de zece ani intr-un scadal sexual cu ambasadorul unei tari occidentale?
    Asta se intampla pe cand gainile nasteau pui vii asa ca madama o fi depasind-o pe Udrea si ca etate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Conform intelepciunii populare : cand vrei sa distrugi un barbat, ii pasezi o femeie !

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu respect pentru gazda si pentru fluturarile sxy revin la o dicutie veche si nelamurita pe deplin.
    Dom'le F,

    Vizitele dumitale or fi fost in NY City, LA or Miami si ti-au lasat impresii false despre americani. Poate apropiate de impresiile lasate de filmele made in Hollywood, cu americani frumosi, trasi prin inel, conducand ultimele modele de hummer cand mergeau sa-si cumpere hamburgheri:))))
    Ei, filmele astea sunt iluzii optice pentru export si-s extrem de departe de realitate.
    Este ca si cum eu, la conditia actuala financiara as vrea sa ma mut in Venetia, visand sa ma dau toata ziua cu gondola si vizitand colectiile murano si bazilicile pana imi umplu sufletu de frumuseti s-apoi zic despre venetiei ca-s cei mai bogati din lume. S-ar putea sa nu ngresesc gandindu-ma doar la celoe cu care-si pot umple sufletele si mintea fara sa se gandeasca la plata taxelor de apa, canal si restaurare a orasului care se ineaca....
    SUV-ul cu 8 cilindri al housewifei americane nu e utilizare irationala a benzinei ci este spirit practic al amercancei cu 2-3 copii, cu un PT job si cu program de dus pruncii la scoala de dans, la meciuri de football sau soft ball, la dentist, la supermarket, de dus cainele la veterinar, de transportat 4x8 ft pefeleu si pereti de creta pentru finisarea beciului in vederea extinderii spatiului de joaca pentru copii, de mers in vacanta fara tren ori avion, de plecat cu socrii la doctor ori la circ in weekend...sa mai insir?
    Crezi ca e mai practic sa plateasca pe altcineva sa faca aceste lucruri folosind....un alt truck sau mini autobus??
    Da-mi te rog o solutie, America iti va fi recunoascatoare pe veci.
    Evident, crizele de benzina sperie lumea de ORIUNDE, nu numai din USA determinand-o sa reduca volumul masinilor si numarul de cilindri, implicit libertatea de a calatori cu socri la circ (daca asta e vreo placere libera...)

    Deci tot nu pricep ce vezi dumneata mai bine decat vad eu in aceasta America a masinilor cu consum mare...
    Si eu am una doar pentru a cara materiale grele pentru casa, pentru a dezapezi curtea cu doua intrari, pentru a-mi ajuta familia daca unul din membri trebuie sa care ceva greu. Sa nu uit, am si un utilaj greu, diesel ca un excavator si incarcator (bachoe) cu care am scos copaci si radacini si am carat pamant si pietris prin curte.... Din pacate s-a defectat asta toamna si e inoperabil dar imi lipseste, n=am terminat treaba din curte:))....
    Stii cat m-ar fi costat daca plateam pe careva sa execute cele insirate mai sus?
    Cam de trei ori pretul pe care l-am platit pe acest utilaj si pe motorina folosita pana acum....
    Vreun sfat util in aceasta privinta?
    Ca doar ....ai pus piciorul pe pamantul fagaduintei;)

    Cu aceeasi simpatie,
    Tot Io

    @Re,
    Deh, unele se flutura, unora li se falfaie.

    Mi-adusesi aminte de una cu melcu si de ce nu alearga el.
    Cica de teama sa nu-i fluture ochisorii:)

    PS

    Imi place gluma Matildei:))
    Cred ca eu am avut o viata distrusa ori am fost norocos ... Nu stiu cum dar mi s-au "pasat" atatea incat n-am mai avut vreme pentru mine.
    LOL!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Florine,
    Absolut mişto jocul de cuvinte!
    Am găsit un paragraf onest în Caţavencu, despre Jucan. Cică "Dacă vrei să-ţi încerci norocul cu Floriana, trebuie să ai prestanţă şi o vîrtoasă recunoaştere publică. Dar, în special, să fii unul din fericiţii pămînteni care citesc poezie şi nu sînt afectaţi de criză. E posibil să-ţi folosească şi un anumit tip de sensibilitate, iar de Crăciun să poţi plînge doar uitîndu-te cum s-a aprins instalaţia de beculeţe din brad."
    Ei? Ce zici? Cine ştie, cunoaşte!

    RăspundețiȘtergere
  6. Zâzanie,
    ba da! Cu ambasadorul Elveţiei la Bucureşti.
    Numa' că ceea ce tu numeşti cu cruzime scandal sexual, a fost documentare pentru o carte, pe care a scris-o ulterior. "Ambasadorul".
    Acu'... nu prea mă pricep eu la codul diplomaţilor, da' am senzaţia că asemenea bucăţici nu li se vâră în pat de capul lor,ambasadorilor, ci le sunt vârâte. Şi că, spre deosebire de zânele din poveşti pe care le dezbracă Ficiorul de Împărat, ele având Luceafărul pe umărul stâng şi Soarele pe cel drept, fetele astea au o Stea pe pe umărul stâng. Şi pe dreptul, la fel.

    RăspundețiȘtergere
  7. Matilda,
    auzi ce zice Hai-Hui, că tu făceai o glumă.
    Dar io cred că e foarte serioasă şi profundă remarca.
    Bănuiesc că, aceeaşi înţelepciune populară zice că atunci când vrei să-l reabilitezi, i-o sufli.

    RăspundețiȘtergere
  8. Hai-Hui,
    simţiţi-vă ca acasă!
    Dar mai pregătiţi un subiect, pentru când se termină benzina.

    RăspundețiȘtergere
  9. Benzina se va mai arde ani multi pentru ca asa bvrea (!) maharii petrolului,
    Pana una-alta ia un banc, chit ca nu-i la subiect, e vechi dar bun. Sper sa fi si pe gusturile prietenilor tai sofisticati si placuti. Ma refer indeosebi la Zazania ;)
    Cica:
    La întrunirea recenta a Consiliului de Securitate al
    ONU se discuta problema Irakului.
    Dupa o ora de discutii, Tony Blair scoate un ceas cu
    capac sa vada cat este ora, iar pe capac era gravat "De la George Bush pentru Tony".
    Dupa o perioada de discutii, scoate si Bush un ceas de argint cu capac, iar pe capac era gravat "De la Tony Blair pentru George". Dupa alta ora de discutii aprinse, Vladimir Putin scoate un ceas din aur cu diamante, iar pe capac era gravat: "De la IC Bratianu pentru Carol I".

    Ar fi si asta un nsubiect, chit ca a fost dezbatut de aproape toate jurnalele si blogurile.
    Asa am un necaz ppe banditii astia de bolsevici parsivi.....

    RăspundețiȘtergere
  10. @Hai Hui.
    Departe de mine gandul ca vad ceva mai bine decat tine in America. E tara in care traiesti si este normal sa o vezi mult mai bine. Dar asta nu inseamna ca eu nu stiu nimic despre America. Am fost in mai multe locuri CA(Ontario, Irvine), AZ(Phoenix)
    , PA(Wexford,Pittsburgh) ca puncte de plecare si cat am putut din "imprejurimi", asa ca am trecut de faza iluziilor. Intradevar, am interactionat mai mult cu "lumea buna", dar asta nu mi-a restrictionat campul de vedere.
    Nu cred ca America cauta "solutii", America asa a fost construita, asta e mentalitatea. Si mai e ceva: isi permite sa aiba aceasta mentalitate. Pana cand? Nu stiu, dar sigur nu pentru todeauna...

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Doar F Eram doar nitel iritat de faptul ca nu pricepeai intocmai de ce aceasta lukme renumita pentru ca este extrem de PRACTICA nu stie sa utilizeze rational benzina.... VAd ca ai mai lasat de la tine;)

    Mergem mai departe... Ce zici de Fluture ca eu nu-l stiu, vad doar ca Renata se joaca ... cu falfaielile pe blog. Mi-e ... mi se falfaie de acesti fluturi si zane batrane, am problemele mele si cand intru pe aici nu vreau decat sa "ma rad" cand si cand.

    Ca la matematica aplicata am pus-o de mamaliga dand frumusete de monede false de-a dura:))

    RăspundețiȘtergere
  12. Măi domnilor "doar F" şi "Hai-Hui",
    Eu n-am văzut America decât în filme, în scrisorile unei soacre devenită "ex" şi în povestirile unui profesor de engleză pe care l-am avut într-a XII-a şi ulterior ne-am reîntâlnit, el în vizită aici, după nişte ani.
    Puse cap la cap, Americile astea, mie-mi spun că există o americă exact ca-n filme, am văzut-o în pozele soacră-mii, din Arlington, Virginia, cu cireşi japonezi înfloriţi pe strada ei. Apoi mai există o americă, tot în scrisorile cu pricina, america profesorului meu de engleză care mi-a mărturisit că nu se poate adapta, în care mi se explica de ce nu-mi poate trimite ea o pereche de cizme, fiindcă şi-a cumpărat canapea şi nu mai dă bine cashflow-ul lunar, adică deja a cheltuit mai mult decât e indicat.
    Eu n-am pus la suflet cashflow-ul controlat, dar mi-au rămas cireşii înfloriţi.
    Aşa că am ajuns la concluzia că America e, ca orice ţară, dependentă de povestitorul ei.
    Ce încă nu ştiu: dacă trebuie să regret că n-am plecat.

    RăspundețiȘtergere
  13. Re,
    iti zic io ce inca nu stii: sa nu regreti niciodata ceea ce n-ai facut pentru ca regretele nu te duc nicaieri. fii fericita cu orice "prostie" facuta ori zisa, experienta ei te va cali si te va face mai buna.
    cum, stiai asta???
    atunci de ce n-ai zis altceva?

    america mea nu-i mai buna ori mai rea decat romania voastra, are doare meritul sa ma fi scapat de niste lucruri cu care nu mai puteam lupta, ma scarbisem pana si de victorii.
    e adevarat ca lupt aici cu alte probleme dar asta nu ma dranjeaza, inca nu m-am plictisit si nu dezarmez decat dupa inca vreo douazcei de ani.
    n-am vreme sa regret, regretele m-ar trage indarat.

    oare acum a fost mai bine?

    RăspundețiȘtergere
  14. @HH
    Ehe...atingi un punct mai sensibil. Eu nu cred in principiul "crede si nu cerceta". Iar modul tau de a argumenta nu ma prinde deloc. Pleci de la unele premise(corecte) si extrapolezi foarte mult. In aceste extrapolari lipsesc foarte multe verigi, iar concluziile extrapolarii sunt putin eronate. Am lasat de la mine pentru ca ne-am intinde cu discutia foarte mult daca m-as apuca sa desfiintez fiecare argument pe care cred ca as putea sa il desfiintez.

    @Renata
    Pana nu traiesti acolo, nu poti sa sti daca te-ar prinde sau nu. Ca sa nu mai zic ca depinde in care "America" traiesti: cea din filmele bune, unde totul este roz, sau cea din filmele de ghetou. Cam ca la noi, nu?

    RăspundețiȘtergere
  15. oh, doamne, stii nu sti. ma fac vinovat de o gramada de greseli dar asta e rusinoasa rau.....

    RăspundețiȘtergere
  16. Hai-Hui Gafisticus26 februarie 2010 la 17:30

    Domnule doar F
    eram suta-n suta ca e fi-ul meu pentru ca am atatea greseli incat nu le pot duce.... descoperii azi ca-s si mare gafist...
    iarta-ma te rog.

    RăspundețiȘtergere
  17. Am invatat de mult sa ignor aceste greseli din scrierile virtuale. Unele sunt facute din nestiinta, unele din graba, altele din tastatura.
    Cert este ca e mult mai usor sa gresesti la calculator decat cu pixul pe o foaie, cel putin in cazul meu.

    Nu am de ce sa te iert, observatia ta este la fel de pertinenta chiar daca si tu gresesti. Eventual un "rade ciob de oala sparta", daca nu poti sa dormi noaptea din cauza asta.

    RăspundețiȘtergere