sâmbătă, 30 octombrie 2010

Anunţ





















Impresariez pisici!

Indiferent de sex, vârstă, pregătire. Totul e să posede minimum de cunoştinţe în ceea ce priveşte utilizarea tastaturii şi cunoştinţe de limbă română, scris fluent, cu umor, fără greşeli de ortografie.
Nu cer plata în avans! O cer la castronaş. Da’ să fie Tiramisù...
Cine nu crede că pot gestiona corect cariera unei pisici, să-l întrebe pe Baghi.
La doar o lună de blogosfârâială, primeşte cadouri din partea unui domn cât se poate de serios, ElZap şi îl citesc cu simpatie profesori universitari.

Zău, uneori îmi pare rău că nu sunt pisică!

Un comentariu:

  1. Anunţul şi tortul ăsta erau pentru mine?! Da pe unde-oi fi hăinărit eu de n-am dat de el până-acum?! Norocul meu de l-am găsit a fost că are 0 comentarii. Da' să ştii năşică Renata, chiar dacă nu e bine să ţi-o spun, vina este numai a ta! Păi cu ciocolată se ademenesc pisicile?

    RăspundețiȘtergere