marți, 12 octombrie 2010

Cum poţi ieşi din Facebook?

Mi-am făcut, cu ceva vreme în urmă, cont pe Facebook. Nu ştiu de ce. Poate fiindcă am reuşit din prima. De regulă, nimic nu-mi reuşeşte pe net. Nu-s în stare să pun un link pentru un filmuleţ, acolo…
După ce mi-am făcut contul pe Facebook, am constatat două lucruri: 1) că nu ştiu ce să fac cu el şi 2) o grămadă de organizaţii, filiale, asociaţii, prieteni ai unor prieteni de prieteni de-ai unor cunoscuţi de-ai mei, virtuali, care au, la rândul lor, prieteni pe care nu-i cunosc,  vor să ne împrietenim. Le-am dat “ok” la toţi. Oricum, nu intru niciodată pe pagina mea de facebook. Dacă ei, între ei, se bucură că s-au împrietenit prin intermediul meu, e de bine. Dar pe mine mă bagă în ceaţă.
Mă bătea gândul de vreo două săptămâni să vă întreb, lăsând ruşinea deoparte: ştiţi cum pot să-mi şterg pagina de pe facebook? Fiindcă mai rău mă sperie, decât mă încurcă.

Dar n-aveam curajul să lansez întrebarea asta…

Acum, când am descoperit că şi Sfânta Parascheva are pagină pe facebook  şi scriu unii  “sunt fan Sfânta Parascheva …”, nu mai am nicio reţinere.

Prin urmare: cum poţi ieşi din facebook?

10 comentarii:

  1. Ai undeva un buton de "dezactiveaza-l" sau inactiveaza-l" ori ceva asa, cand dai acolo ce doresti, iti apare mesajul trist "Cutare iti va simti lipsa", "lui cutarica o sa-i lipsesti". Din pacate, se poate reactiva la fel de simplu, de data aia cu mesajul vesel "Feisbuc este fericit ca ai revenit !"

    RăspundețiȘtergere
  2. Mădălina, nu răsuci cuţitu în rană, sub pretextul că execuţi chirurgie de mare rafinament!...
    O să apară mesajul că cineva îmi simte lipsa? că cuiva o să-i lipsesc?
    Da' nu sunt aici, pe blog?
    Nu sunt în Berceni?
    Nu sunt în Oraşul Vechi, după tejghea, făcând terapie intensivă cu bancuri proaste, bolnavilor care zic că ei aveau "gratuit"?
    Dacă Snta Parascheva n-o să-mi afişeze mesajul de părere de rău, parcă m-aş lipsi de o oportunitate pe care nu ştiu s-o folosesc.
    Mulţumesc pentru învăţătură!
    Când mă simt în stare, o pun în practică!

    RăspundețiȘtergere
  3. Renata, din moment ce ai "Gară pentru noi", ce-ţi mai faci atâtea probleme? Şi eu am reuşit din prima când mi-am făcut contul pe Facebook, şi, ca şi tine, nu ştiu ce să fac cu el. Bineînţeles că, nu ştiu să-ţi răspund nici la întrebare. Măcar sunt mulţumit că pe Baghi nu-l interesează, el având alte preocupări.

    RăspundețiȘtergere
  4. E uşor să ieşi de pe fb, în dreapta sus, clic pe "My Account", mergi la "Account settings" şi acolo jos de tot, scrie "deactivate my account". Încă n-am încercat, dar se va întîmpla şi asta, probabil. Deocamdată mă distrez, îmi promovez postările de pe blog şi cărţile, uneori mă şi enervez, mai ales din cauza "prietenilor" care îmi sugerează să-mi placă o pagină care nu mă interesează sau să ader la o cauză imbecilă.

    RăspundețiȘtergere
  5. Înscrie-te pe Facebook pentru a te conecta cu Saint Paraschiva of Iasi.13 octombrie 2010 la 11:31

    http://antisocial.nectareen.com/how-do-i-delete-my-facebook-account/

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu-ţi pot răspunde la întrebarea ,,cum poţi ieşi de pe facebook'' pentru că n-am un răspuns nici la întrebarea ,,cum poţi intra pe facebook''. Sunt demodat sau - mai ştii? - poate nu îndeajuns de snob. Mie-mi pare bine că mă laşi pe peronul tău, de restul - cu mea culpa de rigoare - nu mă (prea) sinchisesc...

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu este nevoie sa iti inchizi contul.
    Nu mai intra acolo o saptamana doua.
    Nici eu nu ma descur pe Facebook prea bine.
    Poate mai tarziu o sa iti placa.
    Avantajul este ca pe Facebook afli mai repede noutatile.

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamnelor, domnilor, mulţumesc din suflet!
    Prin urmare, dacă am o problemă, ştiu că mă pot bizui pe prietenii Gării.
    Sunt cam fixistă şi cam demodată, ca Florin Matei.
    Rămân doar cu "gara". O singură proprietate mi-e destul.

    RăspundețiȘtergere
  9. sieuvreausaldezactivez...!!!!

    RăspundețiȘtergere