luni, 18 octombrie 2010

Subiectul pufos

Azi, o cucoană bine plouată, cu marginile pălărioarei pleoştite de umezeală, mi-a făcut următoarea solicitare:
 -  Daţi-mi, vă rog, ceva, un tonic de-ăsta din plante, pentru cineva în vârstă, de 40 de kilograme.
 -  Ce boli are, am întrebat-o?
 -  Nicio boală. Bătrâneţea.
 -  Bine, dar cât e de bătrân?
S-a uitat în dreapta şi-n stânga, să se asigure că  nu suntem decât noi două acolo, despărţite doar de tejghea şi a zis foarte încet:
 -  Treisprezece ani.
Mi-a venit să râd dar m-am abţinut, fiindcă ştiu că nu dă bine să te amuzi în astfel de situaţii, se interpretează greşit şi-am precizat eu:
 -  Vasăzică e vorba de un căţel.
A recunoscut.
I-am recomandat câteva produse cât se poate de umane şi l-a ales pe cel mai scump. A zis:
 -  Totuşi, am să-l iau pe ăsta.
 -  De ce "totuşi"?
 -  Of, a făcut e... Ştiţi cum e. Nu-i decât un căţel. Dar e…
 -  …un membru al familiei, ştiu!
 -  Doamnă, în alte farmacii, aproape că te dau afară, deja m-am obişnuit.
 -  Ştiu!  

Acesta devine, printr-o întâmplare, subiectul pufos la care mă gândeam vinerea trecută, deşi aş fi vrut să scriu despre pisici cu blog, şi nu despre un dalmaţian pe nume Sunny.

Dar n-au intrat zilele în sac!

8 comentarii:

  1. Despre dalmaţienii reevaluatului Oprea când scrii? Să nu-mi spui că nu sunt pufoşi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ştiu că sună aiurea...
    Dar aşa ziceam vineri. că scriu despre un subiect scârbos, apoi despre unul pufos. Am încercat să-mi respect promisiunea. Într-un fel!

    RăspundețiȘtergere
  3. Florin, tocmai asta încercam să evit, să mai scriu despre pufoşii slăninoşi. Fiindcă nu-i mai suport!
    Azi, cel puţin, nu mai suport nici să-i înjur. Şi asta e mai mult decât merită.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da' de mine ce zici, năşică Renata?! Cum îs eu? Mauuu!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Stai liniştit, Baghi!
    Am forţat eu puţin în titlu. Tu EŞTI cu adevărat pufos. Şi prietenele tale, pisicile internaute. Şi Grişka, fireşte...

    RăspundețiȘtergere
  6. Dacă avea doamna o broască ţestoasă din aia uriaşă? Mai aveai răbdare să aştepţi să vezi rezultatul tonicului?

    RăspundețiȘtergere
  7. ElZap, văd că blogspot mi-a refuzat răspunsul, aseară...
    Nu răbdarea ne împiedică pe noi, oamenii, să aşteptăm reacţiile unei broaşte ţestoase! Timpul.
    "Timpul vieţii ni-i scurt" ...parcă aşa începea o poezie. Şi cântecul aferent.

    RăspundețiȘtergere