vineri, 29 ianuarie 2010

Mutu-a dat, Mutu-a luat, fie Mutu binecuvântat!

Înţeleg că de dat, a dat un gol, iar de luat, a luat sibutramină.
Brusc, televizorul întinde mese.
Mese rotunde.
Moderatoarea face pe proasta. Ăsta e rolul ei, să pară neştiutoare, să pună întrebări tâmpite, să se uimească toată de răspunsuri cel puţin egale, în tâmpenie, cu întrebările, să facă “uau, uau!”, a mirare, cu toţi muşchii mimicii, să clipească “niii-nooo, niii-nooo!”, să fie cu toată fiinţa ei un sistem performant de avertizare audio-vizuală, să pricepem noi, ăştia din fotolii şi canapele cumpărate în rate, că mamă-mamă! – ce mai rating, ce mai zbucium, e groasă, nene!...
În fond, nu-i prea groasă. Ba, e chiar îndeajuns de subţire cât s-o ascundem pe după piersic. Cât să ne prefacem că asta, subţirea, e aia groasa.
În rest, o ducem bine.

Mai avem de rezolvat problemuţa lui Mutu. Dacă-şi administra sibutramină pentru efectul stimulator asupra sistemului nervos central, cu creşterea pe moment a performanţelor fizice, sau o lua pe post de inhibitor al apetitului?
Adică era un dopat de bună-credinţă, din neştiinţă, sau unul pervers,conştient, periculos?
Adică lua sibutramină pentru efectul ei secundar, devenit principal pentru producătorii ei - să “taie” foamea sau pentru ăla principal, rezultat din structura moleculei, care e de tip amfetaminic, te face leu-paraleu, dar figurează în prospect la reacţii adverse?
Dacă ieşim din dilema asta, suntem liberi să revenim la oile noastre.
La coşul zilnic, la pensii, la frig, la compensate, la gazul care vine pe conductă drogat şi ăsta cu aer, cât să-şi păstreze presiunea, dar să-i scadă puterea calorică, la generozitatea cu care le dăruim altora masa şi noi ne împrumutăm ca să avem de parizer şi întreţinere, la Boc, cosind tot ce-i iese în cale, la doamna Udrea , la autostrăzi, la şomaj, la preşedintele tuturor românilor.

Ei, de-aia zic eu că Mutu e o adevărată binecuvântare: că trăim în ţara lui Mutu şi asta ne ocupă tot timpul. Sau măcar câteva zile.

10 comentarii:

  1. Cred ca pe motiv ca te faci sa muti mobila prin casa la 3 dimineata, asa de plictiseala... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, că am dormit umpic de după masă şi nu mai am somn, domnule [D][S][N]. Greu nume ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Re, faina observatie cel putin pentru ginta relativ noua de democrati rasariteni....
    Dissimul, dissimulare, dissimulatum sum-ese-fui....eh, fac si eu pa dasteptu.

    S-aci sa practica politica asta dar lumea nu sa mira pen'ca-i deja spalata in cutiute:)
    Ba chiar sa da-n vant dupa can-canuri ca problemele reale si crude nu pot intretine mult controversatul zambet american cu gura pana la urechi si cu mandibula la inaintare. Total off topic dar apropos de zambet si de mandibula de american, nu de Mut: personal, n-am vazut noii nascuti cu mandibule proeminente, cred ca astea sunt ... mutatii ale rasului prostesc si ale limbii engleze ce impinge dintii in fata cu limba pentru obtinerea de efecte caracteristice (the, thanks, througth...)
    Ai remarcat ca "blacii" botosi vorbesc cea mai perfecta engleza americana?
    QED:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai-Hui,
    Fireşte că n-am remarcat! Bănuiesc că trebuie să stai printre ei. La blacii botoşi intră şi Denzel Washington? Întreb, fiindcă după gustul meu, băietul ista e o adevărată palmă morală administrată "stăpânului alb", care poate fi nu doar mândru de el, ci şi puţin invidios. :)

    În altă ordine de idei, nu l-aş incrimina pe "the" în prognatism, mai ales că limba împinge în dinţii de sus, iar englezii vorbesc şi ei engleză şi n-au feţe de americani.
    Nu cumva o fi de vină mestecatul "ciungii"? Mai e la modă consumabilul ăsta?

    RăspundețiȘtergere
  5. Juste întrebări pui! Din dilemele noastre, unele de veacuri, ieşim când şi-o vedea mutu' ceafa!

    Te rog să-mi confirmi dacă pot folosi o idee - cea cu miez farmaceutic - din comentariul tău vis-a-vis de comportamentul lui Mutu, într-un articol cu tentă sportivă.

    RăspundețiȘtergere
  6. Florin, poţi folosi ce doreşti.
    Dar foarte multe detalii găseşti aici: http://pubchem.ncbi.nlm.nih.gov/summary/summary.cgi?cid=5210

    RăspundețiȘtergere
  7. Re,
    Am specificat engleza americana pentru ca diferenta este mare, uneori e greu sa se inteleaga intre ei:)
    Impinsu cu limbuta in sus duce la ... dantura cabalina. care e la moda si da "amploare" zambetului:))))
    Ciunga-i peste tot dar nu-s multi consumatori precum erau in '70-'80 cata vreme, cu aceeasi bani se poate inghti un hamburgher ori or un ice tea cu gheata(!) si pai.
    Denzel e si el botos; nu stiu la ce stapan alb te referi, m-ai pierdut pe drum:(
    Adevarul e ca DW e talentat foc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Hai-Hui, mă refeream la stăpânul alb imaginar, ăla din bancul cu Obama.
    De fapt, voiam să zic că, indiferent cât de bine aspectaţi devin "blacii", politic şi artistic, la capitolul financiar, albii rămân stăpânii lor.
    Cât timp Federal Reserve Bank e gestionată de albi, Danzel, Obama şi toţi ortacii lor care singing in the rain, pot sta liniştiţi: lumea rămâne împărţită.

    RăspundețiȘtergere
  9. Of, ce ma fac eu in locu' asta?...
    Nu ma pot certa nici macar cu tine:((

    Asa e cu stapanu':)
    Abia acum mi-am adus aminte de banc.

    Asta ca sa vezi ce memorie (n)am:)))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi se întâmplă şi mie, frecvent, să uit.
    Dacă nu i-am uita, frecvent, pe stăpânii albi, am deveni foarte intransigenţi.

    RăspundețiȘtergere