miercuri, 13 ianuarie 2010

Viaţa bate presa

Azi, un vechi pacient de-al farmaciei, un anume domn Copilu, care e ceva important pe la o organizaţie a pensionarilor, mi-a lăsat câteva ziare pe care tocmai le citise.
N-am avut răbdare decât să mă uit peste titluri…

“Elena Udrea l-a demis pe directorul general al ANL, Jean Vraciu, pentru că a vrut să cumpere 3 maşini cu 124.000 euro”
(A vrut?... Numai pentru atât?!...)


“Boc: Impozitarea averilor poate fi amânată pentru anii următori"
(“Întâi bugetul, pe urmă discuţii de acest fel", a spus Boc.)

“Cum fac sex eroii din AVATAR” (Citisem deja, pe net: cu coada.)

“Ministrul Sebastian Vlădescu: Andrei Gheorghe era muci, după primele trei zile în Ministerul Finanţelor”

"Preşedintele CSM, Florica Bejinaru:
Eu nu am luat niciodată bani, efectiv, de la Securitate!
(…şi eu mă entuziasmasem de filmul “Poliţist, adjectiv”, când , de fapt, cuvântul cheie e “efectiv”…).

“Jirinovski propune modelul Băsescu pentru modernizarea Rusiei”

“Dan Bittman, consilier la Finanţe. “
(Logic! După Gheorghe…)

“Afaceri cu isteria gripei porcine”
(Fumat!)

“Se drogheaza Monica Columbeanu?”


M-a întrerupt din frunzărit următorul pacient, un domn în vârstă care, probabil că-şi repetase tot drumul, în gând, numele produsului pe care voia să-l cumpere, dar pe mine nu m-a întrebat decât:
- Aveţi prostată?
I-am răspuns, absolut corect:
-Eu, nu.

8 comentarii:

  1. Elena Udrea are prostata? Cum face sex Boc? Se drogheaza madam Bejinariu? Daca Bittman e consilier la MF, nu ar putea fi si Monica Columbeanu sefa de cabinet? Jirinovski era muci, dupa modelul Basescu. Impozitarea directorilor din ANL si alte agentii ale statului nu e o prioritate. Gripa porcina este buna, ca si murdaria. OMO.

    RăspundețiȘtergere
  2. Jocul de cuvinte eminamente pueril cu tipul care, cică, are prost tată, s-a demodat cu totul. Acum, tipul are prost tătuc, ceea ce e puţin mai elevat, nu?

    În fine, aflu de pe blogul tău că Jirinovski mai trăieşte şi că, aidoma copiilor cu care conversează Virgil Ianţu, spune lucruri trăsnite. Hmm!... Modernizarea Rusiei... Unde am mai auzit eu expresia asta, cu ,,modernizarea statului''? Au un fix, moderniştii ăştia, de te doare capul (ceea ce ar putea induce ideea că ţie, pe plan profesional, ţi-ar merge bine).

    Totuşi, un lucru nu înţeleg: dacă Gheorghe era muci, n-o fi fost atins de gripa porcină?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ina, eşti foarte curioasă! :))
    1. E.U. are prostată încă, fiindcă Băsescu s-a operat doar de tiroidă. 2. Boc face sex ca aricii: încet şi cu grijă, să nu se înţepe. 3. Dna Bejinariu cred, mai degrabă, că s-a DRAGAT, adică s-a curăţat de informaţii către organul operativ imediat superior, în vreo 40 de rapoarte, cică. 4. Ba da.
    În rest ai dreptate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Florin,
    "modernizarea statului" e o sintagmă asemănătoare cu "să facem totul", aşa-i?

    RăspundețiȘtergere
  5. Jean Vraciu, om vechi în PD, trebuia dat afară pentru "tinerii" lui Băsescu? Poate e un semn...

    RăspundețiȘtergere
  6. Matilda, când ziceam că doar am citit titluri, n-am minţit.
    Habar n-am cine e Jean ăsta...

    RăspundețiȘtergere
  7. Andrei Gheorghe şi Dan Bittman numiţi consilieri la Finanţe. Eba şi Becali aleşi în Parlamentul European. Traian Băsescu reales. Oare noi, românii, om fi fost vreodată normali?

    RăspundețiȘtergere
  8. Putem sa facem tot felul de interpretari daca vrem sa-i gasim ceva dnei Udrea.

    RăspundețiȘtergere